Video Pasangan Alvin Dan Vivian Memohon Maaf Persenda Ramadhan

video-pasangan-alvin-dan-vivian.png

Video Pasangan Alvin Dan Vivian Memohon Maaf Persenda Ramadhan | Berikutan mendapat kecaman dan kritikan daripada seluruh Umat Islam dan juga kuam Cina sendiri berkenaan kes pasangan blogger Lucah Alvin dan Vivian mempersendakan Ramadhan, Pasangan tersebut telah memuat naik Video Memohon Maaf Persenda Ramadhan di laman facebook mereka.

Dalam rakaman tersebut, pasangan alvin dan vivian ini meminta maaf kerana mencetuskan kemarahan dan penghinaan terhadap Islam. Untuk info, ini bukanlah pertama kali pasangan ini membuat permohonan maaf secara terbuka setelah dilanda pelbagai kontroversi seperti dulu. Saksikan video rakaman dibawah.

Video Pasangan Alvin Dan Vivian Memohon Maaf

Apa kata anda? Adakah ia memadai atau perlukah pasangan blog lucah Alvin dan Vivian ni menerima hukuman berat diatas tindakan tidak cerdik yang telah mereka lakukan? Kongsikan dengan kami!

Incoming search terms:

The following two tabs change content below.
Merupakan seorang blogger yang gemar berkongsi artikel menarik dari sumber lain sebagai pengajaran dan rujukan pembaca dengan sedikit gubahan ayat dan olahan sendiri disamping menyelitkan artikel berunsur lawak serta kisah benar. Bercita-cita menjadikan fuh.my sebagai blog Informasi terbaik di Malaysia.

Comments

comments

10 thoughts on “Video Pasangan Alvin Dan Vivian Memohon Maaf Persenda Ramadhan”

  1. perkara ni dah jadi mcm biasa. salah guna teknologi kononnya hak bersuara. patut dihukum supaya menjadi pengajaran pada yang lain. fikir guna otak dulu sebelum buat apa2 tindakan

  2. kucinghitam says:

    lepas nie buat balik bukan serik pun
    kucinghitam recently posted…PROJEK DUIT RAYAMy Profile

  3. Yana Sakura says:

    mereka patut di kenakan hukuman..sebelum nie pun dorg da pena menghina bendera Malaysia la dan mcm2 lagi..benda nie ta boleh dibiarkan..nnt makin naik minyak lak dorg neh..huhu..
    Yana Sakura recently posted…Ahlan Wasahlan Ramadhan Al-MubarakMy Profile

  4. hukuman berat patut dikenakan. kalau tak, lepas ni ramai lagi yang akan buat benda yang sama. sebab dah tau dah tak ada hukuman berat menanti dorang.
    boni ultra kacak recently posted…Buffet Ramadhan 2013 – On The Table RestaurantMy Profile

  5. Amyshah says:

    Serius bodoh pada siapa2 yang percaya dengan kata2 setan ni…..

  6. aku says:

    maaf taik ko!!! ko lah punca binatang tak hormat org

  7. lahabau says:

    patot dikenekan hukuman sebat dan penjara dibwh akta keselamatan krn menggugat ketenteraman…..tindakan tegas harus dilaksanakan segera….

    jika tidak tahun depan cina badigol lain pulak yg akan buat sial…

    nak lagi best terus gantung je….sebab menghina melayu, Islam dan institusi raja sebagai ketua agama

  8. what done is done….they deserve a punishment.

  9. fartyha says:

    Betol2.kne kn hukuman, xkn nk bia.nty pew pulak yg dowg nk wt..dunia da akhir zaman.mcm2 blh jd..skrg brni nk hina agme islam.lps ni ape pulak..astagfirullahaladzim..

  10. Valuable information. Lucky me I discovered your site unintentionally, and I am shocked why this accident didn’t happened in advance! I bookmarked it.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge