Trend Terkini Pelajar Sewa Kereta Mewah

kereta-mewah.jpg

Trend Terkini Pelajar Sewa Kereta Mewah | LONDON – Pelajar tahun akhir Sekolah Swanlea di sini menyewa kereta mewah untuk meraikan majlis graduasi dan tari-menari sekolah mereka pada bulan ini.

Menurut statistik kerajaan, kawasan Swanlea merupakan antara kejiranan miskin di kota metropolitan itu.

Namun, keadaan itu tidak menghalang kumpulan pelajar berusia 16 tahun itu berbelanja besar untuk menyewa pelbagai jenis kereta mewah untuk ke majlis tersebut.Semua kenderaan itu turut didatangkan dengan pemandu ekoran mereka belum layak mendapatkan lesen memandu.

“Trend ini untuk menunjuk-nunjuk sebenarnya. Memasang stereo kereta sekuat-kuatnya dan bergerak dari satu kawasan ke kawasan yang lain,” kata seorang pelajar Sekolah Swanlea, Foyzur Rahman.

Dia dan seorang rakannya membayar caj AS$610 (RM1,945) untuk menyewa sebuah kereta Audi S4 selama empat hari.

Antara kereta mewah yang menjadi pilihan remaja sekolah ini termasuk Range Rover, Ferrari, Lamborghini dan Rolls-Royce. – Reuters

Siakap Keli

Incoming search terms:

The following two tabs change content below.
Merupakan seorang blogger yang gemar berkongsi artikel menarik dari sumber lain sebagai pengajaran dan rujukan pembaca dengan sedikit gubahan ayat dan olahan sendiri disamping menyelitkan artikel berunsur lawak serta kisah benar. Bercita-cita menjadikan fuh.my sebagai blog Informasi terbaik di Malaysia.

Comments

comments

6 thoughts on “Trend Terkini Pelajar Sewa Kereta Mewah”

  1. Zuan says:

    jangan la pelajar pelajar malaysia terpengaruh dengan budaya macam ni
    Zuan recently posted…Nostalgia Kerepek Pisang YatiMy Profile

  2. Atiqa anuar says:

    Setakat kereta sewa nak tunjuk buat ape? lain lah kereta sendiri. haihh~

  3. nego says:

    bagus kehidupan diorang kan
    nego recently posted…#>>Tutorial membeli ProdukMy Profile

  4. liana rosli says:

    ksian mak bpk dorg….
    liana rosli recently posted…LIA HOMESTAY kuala selangor(homestay MURAH!)My Profile

  5. Tak beragak-agak langsung. Leboh 2k semata-semata nak berlagak..
    Kereta Sewa Shah Alam recently posted…Kereta Sewa Shah Alam Seksyen 7My Profile

  6. Tak beragak-agak betul la diorang ni. Banyak lagi benda penting boleh dibuat dengan duit banyak tu..
    Kereta Sewa Klang recently posted…Kereta Sewa KlangMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge