Takut Ditahan Polis, Lelaki Sanggup Lari Tinggal Kekasih Dalam Hutan

kekasih-mat-rempit.jpg

Takut Ditahan Polis, Lelaki Sanggup Lari Tinggal Kekasih Dalam Hutan | KULIM – Gara-gara takut ditahan polis, seorang pemuda berusia 20-an yang bekerja sebagai seorang mekanik sanggup meninggalkan teman wanitanya di dalam hutan setelah motosikal jenis Modenas Kriss ditunggang mereka terbabas.

Ketua Polis Daerah Kulim, Superintendan Ghuzlan Saleh berkata, kejadian berlaku kira-kira jam 3 pagi semalam di Jalan Batu Empat, Sungai Ular ketika Jabatan Pencegahan dan Pembanterasan Jenayah (JPPJ) dari Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kulim membuat pemeriksaan rambang di kawasan berkenaan.

Menurutnya, suspek dilihat menunggang dalam keadaan laju bagaimanapun memperlahankan motosikalnya apabila menghampiri polis. Menyedari ramai kalangan penunggang motosikal ditahan, suspek kemudiannya melarikan diri ke kampung berdekatan sebelum diburu polis.

“Suspek cuba melarikan diri dengan menunggang motosikal dalam kawasan ladang getah. Bagaimanapun taktik digunakannya itu memakan dirinya sendiri apabila motosikal ditunggang mereka hilang kawalan dan terbabas.

“Suspek tidak mengalami sebarang kecederaan kemudiannya bangun dan melarikan diri dalam hutan berdekatan tanpa menghiraukan kekasihnya yang terhumban ke dalam semak.

“Walaupun dipanggil beberapa kali oleh kekasihnya, suspek tetap melarikan diri. Teman wanita suspek dan motosikal ditunggang mereka kemudiannya dibawa ke IPD Kulim untuk siasatan lanjut,” katanya.

Menurut kekasih suspek yang berusia 21 tahun dan bekerja di sebuah kedai roti itu, dia mengenali lelaki itu setahun lalu dan sekarang tinggal bersama ibu suspek di Terap.

Katanya, disebabkan dia berhadapan dengan masalah keluarga selain mahu selalu bersama teman lelakinya itu, wanita terbabit mengaku sering melakukan hubungan seks dan hidup bersekedudukan bersama kekasihnya.

Polis kemudiannya menghubungi keluarganya dan meminta datang ke Balai Polis Kulim untuk membawanya pulang ke rumah.

Ibunya ketika ditemui berkata, anak perempuannya memaklumkan kepadanya dan suaminya bahawa dia tinggal bersama seorang rakan perempuan di Kampung Siam dan tidak tahu langsung akan perlakuan buruk dilakukan anaknya itu selama ini.

“Dia tak mahu tinggal dengan keluarga kerana nak bebas. Dia bukan ada pelajaran tinggi, setakat darjah enam sahaja. Kali pertama dia menikah ketika berusia 18 tahun dan kemudiannya bercerai.

“Kami sudah menasihatinya tetapi dia tidak mahu dengar. Kehidupan kami memang tidak mewah kerana bapanya hanya bekerja sebagai penoreh getah. Dulu lelaki itu (suspek) memang berhajat hendak meminang anak kami, bagaimanapun majlis itu dibatalkan kerana dia maklumkan kepada kami dia tak ada duit. Saya tahu dia cuma nak main-main kerana anak kami ni janda,” katanya.

Ghuzlan meminta pemilik motosikal Modenas Kriss yang ditahan untuk datang IPD Kulim. – Sinar Harian

Incoming search terms:

The following two tabs change content below.
Merupakan seorang blogger yang gemar berkongsi artikel menarik dari sumber lain sebagai pengajaran dan rujukan pembaca dengan sedikit gubahan ayat dan olahan sendiri disamping menyelitkan artikel berunsur lawak serta kisah benar. Bercita-cita menjadikan fuh.my sebagai blog Informasi terbaik di Malaysia.

Comments

comments

6 thoughts on “Takut Ditahan Polis, Lelaki Sanggup Lari Tinggal Kekasih Dalam Hutan”

  1. anuar says:

    Teruknya teman lelaki ni. . Sanggup dia tinggalkan makwe dia macam tu. .
    anuar recently posted…Pakej Rujukan Peperiksaan Bertulis Pegawai Penerangan S41 Telah Di Buka JualannyaMy Profile

    1. VIMAX2U says:

      hehe klo dah buat salah nak tunggu lagi ker baru gf bukan bini pun
      VIMAX2U recently posted…VIMAXMy Profile

  2. cik Ain says:

    Kesian perepuan tuh..

    #tidak semua yang kita inginkan akan dapat ….

    1. VIMAX2U says:

      xpayah la nak kesian perempuan tu dah kuar malam ngn org bukan muhrim
      VIMAX2U recently posted…VIMAXMy Profile

  3. VIMAX2U says:

    padan muka perempuan tu sapa suruh ikut sekali memalam
    VIMAX2U recently posted…VIMAXMy Profile

  4. katanajeeb says:

    kekekeke… baru kena roadblock dah kantoi xleh pakai punya jantan… nasiblah pompuan tu….suruh sekolah tanak…keja nak main kawin-kawin je… itu makan dia.. nasib polis yang jumpa, kalau perampok? hahhh…pikiaq la sendiri…bakpe murah sangat diri tu..
    katanajeeb recently posted…Berkorban di AidilAdhaMy Profile

Leave a Reply to anuar Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge