Fuh Ngeri!! Wanita Ini Bunuh Orang Termasuk Suaminya Dan Memakannya

ngeri.jpg

Fuh Ngeri!! Wanita Ini Bunuh Orang Termasuk Suaminya Dan Memakannya | Seorang perempuan dari Filipina telah membunuh banyak orang dan menyimpan daging mereka dalam peti sejuknya, dia sangat menikmati memakan daging manusia. Dia juga berkata bahawa dia telah banyak membuat pesta untuk saudara dan rakan-rakannya.

Dia memberikan mereka daging manusia tersebut untuk dimakan tanpa pengetahuan mereka. Rakan-rakannya mengatakan bahawa daging yang dimasak wanita tersebut sangatlah enak tapi mereka tidak tahu daging apakah itu. Beberapa dari teman-temannya tidaklah tahu bahawa mereka akan menjadi sasaran wanita itu selanjutnya.

ngeri 2

Yang mengejutkan adalah wanita tersebut mengaku telah membunuh suaminya juga dan memakan dagingnya. Tapi untunglah aksi wanita tersebut telah diketahui oleh pihak yang berwajib. – Sumber

Dr Fuh – Fuh!! memang ngeri. Kat Malaysia rasanya belum pernah lagi ada kes seumpama ini. Semoga kita dilindungi dari perkara seperti ini.

Incoming search terms:

The following two tabs change content below.
Merupakan seorang blogger yang gemar berkongsi artikel menarik dari sumber lain sebagai pengajaran dan rujukan pembaca dengan sedikit gubahan ayat dan olahan sendiri disamping menyelitkan artikel berunsur lawak serta kisah benar. Bercita-cita menjadikan fuh.my sebagai blog Informasi terbaik di Malaysia.

Latest posts by Dr Fuh (see all)

Comments

comments

19 thoughts on “Fuh Ngeri!! Wanita Ini Bunuh Orang Termasuk Suaminya Dan Memakannya”

  1. Ummar Farouk says:

    Wanita ini mmg jenis paranoid!
    Ummar Farouk recently posted…Subhanallah! Sungguh Indah Akhlak Mujahidin Jabhah Al-Nusrah!My Profile

    1. Datin Tyka says:

      setuju… mungkin keturunan ni
      Datin Tyka recently posted…Bulan Yang SibukMy Profile

  2. arggghhh… gila lah… aku syak dia kena rasuk hantu.
    Carlos Santiago recently posted…BAN Sadis – Rompakan Secara Tontonan Umum Yang BADASSMy Profile

    1. Datin Tyka says:

      mungkin ada jin dalam badan nya kan
      Datin Tyka recently posted…Bulan Yang SibukMy Profile

  3. babycomel says:

    rasa nak vomit je bila baca. errk
    babycomel recently posted…Sebenarnya Saya Isteri Dia Episode 10My Profile

    1. Datin Tyka says:

      samala rasa nak termuntah
      Datin Tyka recently posted…Bulan Yang SibukMy Profile

  4. bee says:

    pompuan ni dah kenapa??? pegi la mkn daging gajah ke, zirafah ke… adoi…
    bee recently posted…Haruskah Aku KembaliMy Profile

    1. Datin Tyka says:

      mungkin jin kot dalam badan nya
      Datin Tyka recently posted…Bulan Yang SibukMy Profile

  5. Mawardiyunus says:

    awrrr… susah nak cri pompuan gigih cam dia ni ahahha
    Mawardiyunus recently posted…Siapakah Perempuan Bisu Itu? | Kisah PelikMy Profile

    1. Datin Tyka says:

      erkkk nak kenal ke? ahha
      Datin Tyka recently posted…Bulan Yang SibukMy Profile

  6. Nasib le dia ni bkn org malaysian

    1. Datin Tyka says:

      kalau orang Malaysia pasti salah kerajaan.. heeee
      Datin Tyka recently posted…Bulan Yang SibukMy Profile

  7. sro says:

    di malaysia pn ada juga.ingat kepada mona fandy

    1. Datin Tyka says:

      mona fandy memang hero Malaysia.. hahaha
      Datin Tyka recently posted…Bulan Yang SibukMy Profile

    2. syeela says:

      mona fendi kerat utk tenaga batin tp x makan. eh betul ke tenaga batin?? haha

  8. Datin Tyka says:

    gila betul orang ni… ada juga macam ni ya
    Datin Tyka recently posted…Bulan Yang SibukMy Profile

  9. Ang Kim Peh says:

    Dia Seorang wanita yang gila. Dulu pun ada kes yang sama di Jepun,tapi kes di Jepun lagi dahsyat. Kes yang berlaku di Jepun ialah wanita tersebut telah membunuh suaminya dan teman wanitanya dengan kejam. Selepas membunuh suaminya dan teman wanitanya dia telah memasak otak suaminya.

  10. zeera says:

    apelah rasanya makan daging manusia nih……
    zeera recently posted…PEPLUM FOR ONLY RM 80 ( FREE POSTAGE )My Profile

  11. shah iera says:

    Bdoh pnye pmpuan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge