Budak IPT Kena Rogol Dalam Rumah Kosong

budak-sekolah-dirogol.jpg

Budak IPT Kena Rogol Dalam Rumah Kosong | KUALA KANGSAR – Seorang pelajar sebuah institusi pengajian tinggi (IPT) di sini dirogol teman lelakinya, Jumaat lalu.

Dalam kejadian jam 2.30 petang itu, suspek berusia 48 tahun itu menggunakan helah mengajak mangsa keluar bersiar-siar di sekitar pekan Kuala Kangsar sebelum berhenti di sebuah rumah kosong bagi melakukan perbuatan terkutuk itu.

Ketua Polis Daerah Kuala Kangsar, Asisten Komisioner Abdul Gaffar Mohammad, mangsa bersetuju untuk keluar dengan suspek setelah lelaki tersebut menghubungi mangsa dan mengajaknya bersiar-siar.

“Suspek membawa pengadu keluar berjalan-jalan di pekan sebelum mereka tiba di sebuah rumah kosong. Malangnya mangsa tidak tahu lokasi rumah berkenaan.

“Lelaki tersebut kemudian mengajak mangsa melakukan hubungan seks. Gadis itu dalam keadaan terpaksa telah melakukan hubungan seks dengan suspek,” katanya.

Abdul Gaffar berkata, suspek kemudiannya menghantar mangsa pulang ke rumah selepas melakukan kegiatan tersebut.

Menurutnya, mangsa membuat laporan mengatakan dia kena rogol di Ibu Pejabat Polis Kuala Kangsar pada Ahad lepas.

Abdul Gaffar berkata, suspek yang juga kakitangan IPT berkenaan menyerah diri di IPD Kuala Kangsar pada hari sama mangsa membuat laporan polis.

Kes akan disiasat di bawah Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol, jika sabit kesalahan boleh dihukum penjara tidak kurang daripada lima tahun dan tidak lebih 20 tahun serta hukuman sebat. – Sinar Harian

Dr Fuh – Dr Fuh tak rasa benda ni akan berlaku kalau sebelah pihak je yang menggatal. Hmmm. Dunia..Dunia.. Dah terkena baru terngadah. Semoga kita dan keluarga kita dijauhi dari perkara terkutuk ini.

Apa pendapat korang?

Incoming search terms:

The following two tabs change content below.
Merupakan seorang blogger yang gemar berkongsi artikel menarik dari sumber lain sebagai pengajaran dan rujukan pembaca dengan sedikit gubahan ayat dan olahan sendiri disamping menyelitkan artikel berunsur lawak serta kisah benar. Bercita-cita menjadikan fuh.my sebagai blog Informasi terbaik di Malaysia.

Latest posts by Dr Fuh (see all)

Comments

comments

9 thoughts on “Budak IPT Kena Rogol Dalam Rumah Kosong”

  1. kuman says:

    ini bukan rogol………ini ronggol…..

  2. Carlos Santiago says:

    yg dia sendiri menggatal pun kenapa.

  3. kampong lad says:

    orang lelaki sekiranya berhajat menikah la, walaupun pompuan terpaksa rela atau rela 101% sekalipun, bila dia buat u-turn…punah. umpama dia ada senjata, cuma dia nak guna atau tidak.

  4. Memang kes meragukan.
    Jejaka Sombong recently posted…Kedai Nasi Kandar MeloyakanMy Profile

  5. Yana Sakura says:

    Astagfirullahalazim…ape na jadi ler..nie bkn kena rogol..tu namanya dh nk dekat rela..alahaiii…memalukan betul..
    Yana Sakura recently posted…Contest Mega Raya -,Teka Duit Syiling dan Menang Duit Raya!My Profile

  6. Astagfirullahalazim… nafsu shahwat, makin teruk perangai manusia saban hari..
    Longoi Dot Com recently posted…Bangunan Cantik Berbentuk Kotak Balut Hadiah Di AustraliaMy Profile

  7. Yan Ty says:

    at the first place kena TERPAKSA ? huh

  8. halim says:

    Tu pasal dalam islam tak ada undang-undang rogol Allah tahu perempuan ni naauzubillah dia fikor membuat fitnah tu adalah satu kepandaian,dgn dpt mengenakan lelaki dgn tipu daya mereka,mereka berasa bangga dan kembang jubo tapi mereka tak tahu dosa fitnah itu lebih buruk dari membunuh berzina dikatakan merogol dan salah satu ayat nak melepaskan tengkuk,begitu bahayanya perkataan rogol tu,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge