Allahu Rabbi! Kejamnya! Gambar Bayi Dimakan Di Jepun (18 PL)

baby_eating_1.jpg

Allahu Rabbi! Kejamnya! Gambar Bayi Dimakan Di Jepun (18 PL) | Allahu Rabbi. Kelu lidah Dr Fuh tengok gambar kekejaman yang berlaku di negara Jepun ni. Manusia sekarang dah tiada hati perut, tiada tamadun langsung. Durjana sungguh! Bagi yang tak tahan tengok gambar ngeri Dr Fuh sarankan tinggalkan artikel ini.

Allahu Rabbi! Kejamnya! Gambar Bayi Dimakan Di Jepun (18 PL)

Allahu Rabbi! Kejamnya! Gambar Bayi Dimakan Di Jepun (18 PL)

Astaghfirullahalazim!

Sumber

Incoming search terms:

The following two tabs change content below.
Merupakan seorang blogger yang gemar berkongsi artikel menarik dari sumber lain sebagai pengajaran dan rujukan pembaca dengan sedikit gubahan ayat dan olahan sendiri disamping menyelitkan artikel berunsur lawak serta kisah benar. Bercita-cita menjadikan fuh.my sebagai blog Informasi terbaik di Malaysia.

Latest posts by Dr Fuh (see all)

Comments

comments

14 thoughts on “Allahu Rabbi! Kejamnya! Gambar Bayi Dimakan Di Jepun (18 PL)”

  1. emmanayumi says:

    sungguh kejam……..

  2. kucinghitam says:

    geli la jepun ni
    kucinghitam recently posted…SELAMAT HARI RAYAMy Profile

  3. eone says:

    ini di china lol bukan japan

  4. kejamnya..!!
    ceallin cenlysius recently posted…Lagi Kes Tembak. Kali Ini Di IpohMy Profile

  5. amir zahari says:

    semua benda diorang nak makan.. esok diorang mati diorang plak yang kena buat gulai, tak pun panggang..
    amir zahari recently posted…Garfield Tersangkut Di Lubang PintuMy Profile

  6. Saya bertahun tahun tinggal dan hidup dengan orang Jepun. Saya pasti ini bukan ciri-ciri orang Jepun yang saya kenali. Dan yang pasti ini bukan orang Jepun.

  7. Saya bertahun tahun tinggal dan hidup dengan orang Jepun. Saya pasti ini bukan ciri-ciri orang Jepun yang saya kenali. Dan yang pasti ini bukan orang Jepun. Dapatkan fakta yang tepat.
    Reduan AIA Takaful recently posted…AIA PUBLIC Takaful AMedik. Medikal Kad Keluarga Terbaik KLIFF 2012. Unlimited Medikal Kad dari RM51. 1 Keluarga = RM230 Sebulan.My Profile

  8. jee says:

    ish gila sungguh kerja macam tu. ni manusia ke binatang?

  9. WADY says:

    gambar yg paling atas tuh macam gambar dr porhtip jer…….pakar forensic dari thailand…..tolong admin sahihkan

  10. sara laila says:

    Pempuan tu bukan ke pakar forensik thailand..??

  11. ekzos says:

    bukan dulu nih gambar kat china ka?huhu…

  12. bebeh eyta says:

    gila bha dorank nie..
    smua mow d mkn..
    bnyk nya lah bha yank boleh d mkn tuw..
    manusia jgak d mkn..
    sial btul…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge