Adnan Sempit 3 (2013)

adnan-sempit-3-tonton-download.jpg

Adnan Sempit 3 (2013) | Adnan Sempit 2 (2013), hmm tak tau nak komen apa sebenarnya sebab tak banyak benda menarik. Tapi boleh la untuk ditonton. Filem ni dah keluar di Astro First. Tapi bukan semua orang ada Astro dirumah ye dak? Kalau ada pon bukan semua orang mampu nak subscribe untuk tonton filem di Astro first ye dak? Apa-apa pon, sebelum layan filem ni, layankan dulu trailer dan sinopsis Adnan Sempit 3 (2013) ni dahulu.

TRAILER ADNAN SEMPIT 3

ADNAN SEMPIT 3 (2013) PPVRip

PENERBIT: MIG Pictures Sdn Bhd
PENGARAH: Ismail Bob Hashim
GENRE: Aksi/Komedi
DURASI: 82 minit
PELAKON: Intan Ladyana, Shaheizy Sam, Along Cham, Yana Samsudin, Shima Anuar dan Angah Raja Lawak
TARIKH TAYANGAN: 8 Ogos 2013

Rating: 4.5/10

Adnan Sempit 3 (2013) mengisahkan mengenai Adnan dan Nadia serta Bobby dan Wawa yang sudah pun melangsungkan perkahwinan. Adnan juga sudah mula pandai berjinak-jinak dengan perniagaan bapa mentuanya. Apa yang menarik, Nadia dan Wawa didapati mengandung dan pelbagai konflik yang muncul dalam melayari alam rumah tangga mereka. Meskipun Adnan dan Bobby pernah terbabit dengan aktiviti merempit sebelum ini, namun perkahwinan itu mengubah cara hidup mereka menjadi manusia yang bertanggungjawab. Walaupun sikit, jiwa mat rempit tetap tidak mampu dibuang sepenuhnya oleh mereka berdua.

Adnan Sempit 3, sebuah filem yang tak berapa nak menyengat dah. Bertepatan dengan tagline barunya, “Gua dah tak sempit.” Jadi, dalam filem ni korang dah tak dapat nak tengok gaya si Sam yg senget tu. Dia dah skema sekarang, dah pandai pakai kemeja dan bertali leher lagi. Maklumlah dah kahwin, nak dapat anak. Kena jaga imej kan. Tapi Dr Fuh tak tahulah sama ada filem Adnan Sempit ini masih ada sambungannya. Pada pandangan Dr Fuh, ada baiknya filem ini dihentikan setakat ini sahaja dan tiada sambungan. Ini berikutan lambakan filem mengenai rempit, lawak kosong dan pelbagai aneka filem yang langsung tidak membina malah memualkan apabila ditonton.

Apapun, kami Dr Fuh dah tonton filem ini. Korang bila lagi? Terima kasih kepada manusia yang sudi upload ke internet. thanks to google… thanks to 4shared…! kalau korang rajin cari di internet, sebenarnya movie ni semalam lagi dah ada di internet…! (y)

Ingin tonton online Adnan Sempit 3 (2013) secara live? KLIK SINI untuk menontonnya sekarang!

Published by Dr Fuh

Incoming search terms:

The following two tabs change content below.
Merupakan seorang blogger yang gemar berkongsi artikel menarik dari sumber lain sebagai pengajaran dan rujukan pembaca dengan sedikit gubahan ayat dan olahan sendiri disamping menyelitkan artikel berunsur lawak serta kisah benar. Bercita-cita menjadikan fuh.my sebagai blog Informasi terbaik di Malaysia.

Latest posts by Dr Fuh (see all)

Comments

comments

One thought on “Adnan Sempit 3 (2013)”

  1. vcore says:

    adnan sempit 3 best

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge