Wah! Permandangan Menakjubkan Hotel Terletak di Lereng Gunung

Wah-Permandangan-Menakjubkan-Hotel-Terletak-di-Lereng-Gunung.jpg

Wah! Permandangan Menakjubkan Hotel Terletak di Lereng Gunung | Berggasthaus Aescher adalah adalah satu-satunya hotel yang dibina di salah satu tebing Alps, Switzerland.

Guest house ini sudah berusia 170 tahun yang direka untuk mereka yang mencintai alam dan pemandangan indah dari bilik. Hotel ini juga merupakan tempat percutian yang tenang, jauh dari keramaian dan hiruk pikuk kehidupan kerana tidak ada TV atau WiFi.

Wah! Permandangan Menakjubkan Hotel Terletak di Lereng Gunung3 Wah! Permandangan Menakjubkan Hotel Terletak di Lereng Gunung4 Wah! Permandangan Menakjubkan Hotel Terletak di Lereng Gunung5

Hotel tidak menyediakan bilik mandi konvensional, sehingga tetamu harus menggunakan air yang berasal dari pergunungan untuk membersihkan diri. Untuk sampai ke tempat ini, pengunjung perlu naik kereta dua jam dari Zurich, diikuti dengan pendakian yang membolehkan mereka untuk melihat pemandangan indah di sekitar mereka. Hotel ini terbuka dari Mei hingga Oktober – anda boleh membuat tempahan hanya melalui telefon.

Wah! Permandangan Menakjubkan Hotel Terletak di Lereng Gunung6 Wah! Permandangan Menakjubkan Hotel Terletak di Lereng Gunung7 Wah! Permandangan Menakjubkan Hotel Terletak di Lereng Gunung8

sumber

Incoming search terms:

The following two tabs change content below.
Merupakan seorang blogger yang gemar berkongsi artikel menarik dari sumber lain sebagai pengajaran dan rujukan pembaca dengan sedikit gubahan ayat dan olahan sendiri disamping menyelitkan artikel berunsur lawak serta kisah benar. Bercita-cita menjadikan fuh.my sebagai blog Informasi terbaik di Malaysia.

Latest posts by Dr Fuh (see all)

Comments

comments

2 thoughts on “Wah! Permandangan Menakjubkan Hotel Terletak di Lereng Gunung”

  1. Arieon says:

    Memang menarik hotel tu. Tapi nak ke zurich ja pun dah guna banyak duit. Tak taula bila aku dapat ke sana ni. harap-harap ada la rezeki dari blogging ni. Hehehe.
    Arieon recently posted…Semakan Keputusan SPM 2013My Profile

  2. Bungkilan says:

    Saya tak paham kenapa ada orang nak buat hotel kat lereng bukit. Tapi memang cantik la pemandangannya.
    Bungkilan recently posted…Comment on Kisah seorang jejaka sabah bernama Paken by kak ina klMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge