Ustaz Azhar Idrus Kemalangan Jalan Raya (4 Gambar)

ustaz-azhar-idrus-kemalangan.jpg

Ustaz Azhar Idrus Kemalangan Jalan Raya (4 Gambar) | Baru tadi Dr Fuh dapat berita melalui facebook mengatakan bahawa Ustaz Azhar Idrus kemalangan jalan raya di Pengadang Baru, Kuala Terengganu. Difahamkan Ustaz Azhar Idrus (UAI) yang memandu kereta jenis Volkswagen bertembung dengan kereta jenis Proton Iswara betul-betul di lampu trafik.

Alhamdulillah difahamkan juga Ustaz Azhar Idrus selamat namun nasib pemandu dan penumpang Proton Iswara masih belum dipastikan lagi. Sama-sama kita berdoa agar semuanya selamat. Punca UAI kemalangan masih belum dapat dipastikan lagi. Kita yang tiada di tempat kejadian janganlah dok judge yang bukan-bukan. Lihat lagi 3 GAMBAR USTAZ AZHAR IDRUS KEMALANGAN JALAN RAYA.

Gambar Ustaz Azhar Idrus Kemalangan Jalan Raya

Ustaz Azhar Idrus Kemalangan Jalan Raya (4 Gambar), Gambar kereta Ustaz Azhar Idrus kemalangan, UAI kemalangan, punca UAI kemalangan

Ustaz Azhar Idrus Kemalangan Jalan Raya (4 Gambar), Gambar kereta Ustaz Azhar Idrus kemalangan, UAI kemalangan, punca UAI kemalangan

Ustaz Azhar Idrus Kemalangan Jalan Raya (4 Gambar), Gambar kereta Ustaz Azhar Idrus kemalangan, UAI kemalangan, punca UAI kemalangan

Incoming search terms:

The following two tabs change content below.
Merupakan seorang blogger yang gemar berkongsi artikel menarik dari sumber lain sebagai pengajaran dan rujukan pembaca dengan sedikit gubahan ayat dan olahan sendiri disamping menyelitkan artikel berunsur lawak serta kisah benar. Bercita-cita menjadikan fuh.my sebagai blog Informasi terbaik di Malaysia.

Comments

comments

15 thoughts on “Ustaz Azhar Idrus Kemalangan Jalan Raya (4 Gambar)”

  1. Naqib Rifqi says:

    Uish. bahaya ustaz. Harap2 kdua2 belah pihak selamat..

  2. Astafirullah.. remuk Iswara tu yer. Ya Allah moga semua mereka terlibat selamat.
    lekatlekitgurl recently posted…BAHAYA PAKAIKAN EMAS KEPADA ANAK ANAK KECILMy Profile

  3. VIMAX2U says:

    alhamdulillah xda yang cedera tapi kereta parah
    VIMAX2U recently posted…VIMAX RM230My Profile

  4. Sabar says:

    Tu lah ustaz, dalam ceramah jangan duk sebut-sebut dah perkataan Bodo, Bodo..taubatlah ustaz..mudah-mudahan ceramah ustaz lepasni jgn duk sebut-sebut lagi perkataan kurang baik itu..Sakit dada juga para pendengar yang ingin dengar ceramah ugama bila disebut-sebut perkataan gitu.

    1. OC says:

      Kau terasa pulak.. Apesal laa budak2 amno anti sgt UIA nih.. Sampai ada gelar dia dajjal melayu lagi.. Bila laa negara nak aman sampai perangai mcm tu sekali.. Adoii..kamon laa

    2. Mahadi says:

      Aku minat dan faham uai.dan klu aku ditakdirkan buat ceramah juga,aku akan sebut juga perkataan bodo tersebut.kita sealiran uai! dan mungkin beratus ribu lagi juga sealiran dgn uai.
      Mahadi recently posted…Forex Trading: Things You Need To Know Before You StartMy Profile

    3. @sabar says:

      ko sorg ju yg sakit dada…org bg ceramah smpai tertido ko bising, bg ceramah cam UIA pun bising…gi blaja agama pastu mengajar, nk tengok lebih tak 10 org datang dengar…

  5. xtau says:

    nk cepat2 x sabar main bini muda la ni..kkikiki

  6. Yana Sakura says:

    Teruknyerr…semoga semuanya selamat ..
    Yana Sakura recently posted…Kebesaran Al- QuranMy Profile

  7. Jawaturbo7557 says:

    Kalau dah bodoh memang lah kena cakap bodoh ,Baru faham kalau org yg tak faham maksud bodo tu memang lah lagi bodo kalau dah bodo takan nak kata pandai pulak tukan bodooooooooo namanya faham

    1. tohai says:

      Betoi3…

  8. Muhd Irfan says:

    uai cakap macam tu sebab nak bagi kita bertaubat…kan dia dah bagotau dlm.ceramah…dia bukan kata bodo kat kita dia kata bodo… kat org yg buat…bila org yg buat tu terasa dia mesti berusaha untuk bertaubat…Kalau kau tahu sangat @sabar pergi la bagi ceramah sendiri kat org bukan senang nak bagi org insaf…

  9. Murdan says:

    Kemalangan, kecelakaan, kematian, kesedihan dan kehampaan adalah keburukan. An-nisa 2:49, yang baik dari Allah, yang buruk dari manusia (lebih kurang). Saya doakan yang terlibat sentiasa sihat dan akan melakukan banyak kebaikan selepas pengajaran dari Allah ini. Terima kasih Allah

  10. cekgu says:

    hmm.. tu yg maleh nk bli pr0t0n, b0dy pakai tin sardin, cepat kemek, huhu.. (jgn mara ar)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge