Penyayi Norsheila Amin Melecur Teruk Disambar Api

norsheila-amin-new.jpg

Penyayi Norsheila Amin Melecur Teruk Disambar Api | PENYANYI yang popular dengan lagu Rambu Ramba, , 49 ditimpa kemalangan apabila bahagian kiri tubuhnya disambar api ketika sedang sibuk memasak di dapur, Sabtu lalu.

Menurut Sheila Amin, kejadian itu berpunca dari tong gas yang bocor di rumah anak perempuannya, Nurrul Admiena Norrizan.

Anggota kiri badannya termasuk wajah, tangan dan kaki melecur.

“Ketika itu saya sibuk nak masak rendang bersempena dengan majlis rumah terbuka di rumah Admiena dan tidak sedar pula yang tong gas terbocor.

Penyayi Norsheila Amin Melecur Teruk Disambar Api. Penyayi lagu Rambu Ramba, Norsheila Amin ditimpa kemalangan apabila bahagian kiri tubuhnya disambar api

Antara kesan lecur yang ditimpa Sheila Amin

“Tiba-tiba sahaja ketika mahu mencapai barang masakan yang berdekatan dengan tong gas itu, api terus menyambar sehingga membuatkan muka dan badan saya melecur,” katanya dipetik dari .

Shila juga akui rasa sakit di masih terasa meskipun sudah seminggu kejadian itu berlaku.

“Kalau nak ikutkan memang rasa sakit sangat terutama pada bahagian wajah yang semakin tegang gara-gara melecur. Malah kening saya pun dah tidak ada.

“Apapun saya menunggu wajah ini sembuh dahulu sebelum mendapatkan khidmat nasihat daripada rakan saya yang merupakan seorang pakar kecantikan,” ujarnya.

Incoming search terms:

The following two tabs change content below.
Merupakan seorang blogger yang gemar berkongsi artikel menarik dari sumber lain sebagai pengajaran dan rujukan pembaca dengan sedikit gubahan ayat dan olahan sendiri disamping menyelitkan artikel berunsur lawak serta kisah benar. Bercita-cita menjadikan fuh.my sebagai blog Informasi terbaik di Malaysia.

Comments

comments

5 thoughts on “Penyayi Norsheila Amin Melecur Teruk Disambar Api”

  1. kesiannya…mesti rasa perit tu..nasib baik tak terkena mata
    Kisah Si Dairy recently posted…Selesai Sudah Segmen pertama Dari Kisah Si DairyMy Profile

  2. anuar says:

    Kesiannya. . Semoga Norshila Amin lekas sembuh. .
    anuar recently posted…Pakej Rujukan Peperiksaan Bertulis Pegawai Penerangan S41 Telah Di Buka JualannyaMy Profile

  3. vcore says:

    semoga sembuh……

  4. cik Ain says:

    semoga cepat sembuh..

    teringat kejadian mcm ni masa belajar dahulu, masa nak buat kenduri makan2 masak bubur lambuk… getah paip gas tercabut tiba2… api sambar.. nasib takde apa2.. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge