Pembongkaran Rahsia Dan Petua Kecantikan Wanita Kemboja

Pembongkaran Rahsia Dan Petua Kecantikan Wanita Kemboja. KRIM HERBA KEMBOJA Merawat muka berjerawat, jeragat, kulit kusam, tona muka tidak sekata

Pembongkaran Rahsia Dan Petua Kecantikan Wanita Kemboja | Assalamualaikum dan selamat sejahtera diucapkan kepada para pembaca sekalian. Siapa yang pernah pergi ke negara Kemboja pastinya akan teruja dengan wajah serta kulit muka wanita-wanita negara tersebut tidak kira yang muda mahupun yang tua. Kulit muka yang halus dan putih gebu membuatkan para lelaki tidak senang duduk.

Tapi disebalik kecantikan tersebut hari ini Dr Fuh nak dedahkan bagaimana mereka mendapat kulit yang cantik dan halus seperti itu. Baca dengan teliti. Artikel ini merupakan kisah benar seorang guru yang diceritakan kepada rakan niaga Dr Fuh sendiri.

Rahsia Dan Petua Kecantikan Wanita Kemboja

Baiklah sini saya nak cerita sikit pasal rahsia kecantikan wanita-wanita Kemboja. Ditakdirkan oleh Allah swt pada satu hari saya kenal satu keluarga yang berasal dari Kemboja. Mereka sudah lama menetap di Malaysia dengan melakukan bermacam-macam perniagaan termasuk menjual pakaian.

Selepas melihat gelagat wanita-wanita mereka. Lalu terlintas dihati, cantik sungguh wanita-wanita mereka walaupun sudah berumur.

Tanpa segan silu saya terus bertaya “Kenapa kulit muka makcik-makcik Kemboja ini cantik-cantik yer?” salah seorang makcik ketawa dan menjawab “Sebab orang Kemboja suka amalkan memakan herba. Jika nak kulit cantik kena makan herba asli, jika sakit pun amalkan makan herba.. insya Allah sihat dan cantik”.

Lalu ia terangkan lagi “Jika nak kulit muka nampak cantik, halus, putih dan bercahaya pun kena pakai krim muka herba”. Dengan murah hati dia beri pada saya satu krim muka herba yang diproses sendiri untuk kegunaan sendiri. Hanya di dalam bekas yang agak “simple” kelihatan seperti bekas ubat kudis yang kita boleh dapat di hospital.

Pembongkaran Rahsia Dan Petua Kecantikan Wanita Kemboja. KRIM HERBA KEMBOJA Merawat muka berjerawat, jeragat, kulit kusam, tona muka tidak sekata

Rupa Krim Kemboja yang mempunyai bahan campuran 100% daripada ramuan herba semula jadi. Seperti Beras, Pegaga, Manjakani, dan juga bahan-bahan akar kayu herba yang lain.

Pembongkaran Rahsia Dan Petua Kecantikan Wanita Kemboja. KRIM HERBA KEMBOJA Merawat muka berjerawat, jeragat, kulit kusam, tona muka tidak sekata

Berat 10g. Dlm 3 hari sudah dapat rasa perubahannya

Pembongkaran Rahsia Dan Petua Kecantikan Wanita Kemboja. KRIM HERBA KEMBOJA Merawat muka berjerawat, jeragat, kulit kusam, tona muka tidak sekata

Cara penggunaan sangat mudah! Hanya sapu di muka setiap malam sebelum tidur.

Subhanallah… dengan izin Allah hari pertama guna jerawat di muka saya mula mengecut dan sehingga ke hari ketiga guna kulit muka saya dah mula licin kerana jeragat-jeragat sudah mula hilang.Saya mula jadi yakin dan bersemangat pakai kerana kulit muka yang kusam dan tak berseri langsung dipuji suami “muka awak makin berseri dan makin putih sehingga menampakkan urat hijau di dahi, awak pakai produk apa?”

Saya jawab ringkas “alahh.. saya pakai Krim Herba Kemboja tu aja… pakai malam sebelum tidur”. Suami hanya senyum.Setelah 2 minggu guna, saya syorkan pada adik perempuan saya yang kini sedang menuntut di SBP Kuala Pilah. Memang adik beradik dalam keluarga saya majoriti muka berjerawat.

Mungkin faktor keturunan. Wallahuaklam…Apapun setelah 2 minggu tak berjumpa dengan adik perempuan saya, sangat mengejutkan muka dia yang penuh jerawat sudah kering dan hanya tinggal kesan-kesan hitam, mungkin tunggu sedikit masa sahaja lagi untuk hilang kesemuanya dan menampakkan perubahan kulit menjadi putih.

Sebelum ini saya guna krim muka dot dot ok jer. Tapi kalu dah berbelas tahun guna produk yang sama rasa kulit pun masih tak beri kerjasama. So maintain tahap itu saja. Last-last dapat juga krim muka herba dari Kemboja yang tak disangka-sangka datang-nya. Ini semua dengan izin Allah swt.

Sehari sekali saja pakai, kulit dah rasa selesa, sapu bedak pun rasa rata. Alhamdulillah mungkin kulit saya serasi dengan Krim Kemboja ini. Ermm! siapa yang mengalami masalah kulit kusam, jerawat dan jeragat, taulah macam mana rasa stress bila tengok muka sendiri.

So far Alhamdulillah saya sangat berpuas hati dengan hasil pemakaian Krim Kemboja ini. Muka kira dah nak settle, nak-nak orang malas make up macam saya. Hahaha!

Kalau dapat kulit muka yang tak kusam bersyukur sangat pada Allah.So, kalau ada sahabat-sahabat yang mempunyai masalah kulit muka sama sperti seperti saya, tetapi masih tidak terjumpa mana-mana krim muka yang sesuai. Bolehlah cuba Krim dari Kemboja yang sangat mujarab ini.

Saya bukan tuhan untuk menjanjikan apa-apa yang belum pasti, tetpi setakat ini yang telah menggunakan KRIM HERBA KEMBOJA ini rata-rata memberikan feedback positif. Bawah ni ada sedikit testimoni yang dikongsikan oleh pengguna tanpa paksaan mahupun sogokan.

Pembongkaran Rahsia Dan Petua Kecantikan Wanita Kemboja. KRIM HERBA KEMBOJA Merawat muka berjerawat, jeragat, kulit kusam, tona muka tidak sekata Pembongkaran Rahsia Dan Petua Kecantikan Wanita Kemboja. KRIM HERBA KEMBOJA Merawat muka berjerawat, jeragat, kulit kusam, tona muka tidak sekata Pembongkaran Rahsia Dan Petua Kecantikan Wanita Kemboja. KRIM HERBA KEMBOJA Merawat muka berjerawat, jeragat, kulit kusam, tona muka tidak sekata Pembongkaran Rahsia Dan Petua Kecantikan Wanita Kemboja. KRIM HERBA KEMBOJA Merawat muka berjerawat, jeragat, kulit kusam, tona muka tidak sekata Pembongkaran Rahsia Dan Petua Kecantikan Wanita Kemboja. KRIM HERBA KEMBOJA Merawat muka berjerawat, jeragat, kulit kusam, tona muka tidak sekata Pembongkaran Rahsia Dan Petua Kecantikan Wanita Kemboja. KRIM HERBA KEMBOJA Merawat muka berjerawat, jeragat, kulit kusam, tona muka tidak sekata Pembongkaran Rahsia Dan Petua Kecantikan Wanita Kemboja. KRIM HERBA KEMBOJA Merawat muka berjerawat, jeragat, kulit kusam, tona muka tidak sekata Pembongkaran Rahsia Dan Petua Kecantikan Wanita Kemboja. KRIM HERBA KEMBOJA Merawat muka berjerawat, jeragat, kulit kusam, tona muka tidak sekata

SO kalau anda berminta, boleh hubungi (SMS/WHATSAPP) saya (En Syahir) sekarang di talian 013-2757252 untuk mendapatkannya… Saya bagi harga special ikhlas niat nak menolong. Bukan nak berniaga semata-mata. Semoga bermanfaat untuk kita semua.. wallahuaklam…

Mohon disebarkan kepada rakan dan taulan!!

Incoming search terms:

The following two tabs change content below.
Merupakan seorang blogger yang gemar berkongsi artikel menarik dari sumber lain sebagai pengajaran dan rujukan pembaca dengan sedikit gubahan ayat dan olahan sendiri disamping menyelitkan artikel berunsur lawak serta kisah benar. Bercita-cita menjadikan fuh.my sebagai blog Informasi terbaik di Malaysia.

Comments

comments