Kisah Terlampau Datin Dan Orang Gaji

datin-terlampau.jpg

Kisah Terlampau Datin Dan Orang Gaji | Perbualan antara orang gaji dan puan rumah Datin Maimun Kedaung mintak naik gaji…

Bibik : “Datin, saya nak minta naik gaji…!”

Datin : “kenapa saya harus naikkan gaji kamu?”

Bibik : “ada 3 alasan nyonya..! Pertama saya membersihkan rumah

lebih bersih daripada Datin.”

Datin : “Siapa yang cakap?”.

Bibik : “Dato’ yang cakap”.

Datin : Oh? (sambil menahan amarah)

Bibik : “Kedua, saya memasak lebih sedap daripada Datin”.

Datin : “Siapa yg cakap?”.

Bibik : “Dato’ yg cakap”.

Datin : oh? (..ggrrrrrkkk..!!!..)

Bibik : “Ketiga, saya di ranjang lebih hebat daripada Datin”.

Datin : oh?! “Dato’ juga yang cakap ker?”.

Bibik : “Bukan Datin.. Razman, rumah bujang sebelah rumah yang

cakap, katanya Datin kurang hebat di ranjang”

Datin : “ssssshhhtt!!! Kamu mintak nak naik berapa?”

Sekadar lawak je, jangan buat camni tau wahai datin-datin diluar sana mahupun orang gaji..muehehe

Incoming search terms:

The following two tabs change content below.
Merupakan seorang blogger yang gemar berkongsi artikel menarik dari sumber lain sebagai pengajaran dan rujukan pembaca dengan sedikit gubahan ayat dan olahan sendiri disamping menyelitkan artikel berunsur lawak serta kisah benar. Bercita-cita menjadikan fuh.my sebagai blog Informasi terbaik di Malaysia.

Comments

comments

18 thoughts on “Kisah Terlampau Datin Dan Orang Gaji”

  1. Yana Sakura says:

    Hahaha..melampauuu giloo..hahhaa..dialog last org gaji tu mcm nk mntak penampo jew..kah9
    Yana Sakura recently posted…Wordless Wednesday – Uniknya Diri Anda!My Profile

  2. Anuar says:

    Hahaha… Bahaya betul cerita ni…
    Anuar recently posted…Poligami Dan Alam Perkahwinan berdasarkan pandanganku…My Profile

  3. Qamarina says:

    ugut2 manje tu………….kah…kah…kah……………

  4. sara says:

    Haha.. Ngokk..

  5. Lawak bagus, tapi akhlak buruk ditonjolkan..

  6. Putri Nadhira Megat Abdullah says:

    Adoyai…Hahahahahaa!!!

  7. Putri Nazhira Megat Abdullah says:

    =P

  8. vcore says:

    wakakakak melampau

  9. cik Ain says:

    Melampau Datin nye nie… hahahaha

  10. cik AngguR says:

    hahahah melampau betul ~
    cik AngguR recently posted…PUTUS CINTA # part 2My Profile

  11. encik nescafe says:

    kalau dalam drama melayu, nanti org gaji tu mati kena bunuh… datin bunuh senyap2…hahaha

  12. juliana says:

    hahahah kelakar lah…terkejut pon ada jugak….ugut yang paling halus

  13. blogbob says:

    haaaaaaaaa jangan main2 orang gaji pon sudah pandai main peras uguttt

  14. amir zahari says:

    Ada peluang org gaji tu nak kena bom..hahaha
    amir zahari recently posted…Silence Day Of Wednesday #33 – Tanjung Biru, Port DicksonMy Profile

  15. malbath says:

    waduhhh..ingat bebetoi ni….laaaa legaaaa..ish ish ish … lawak apa cmtu??

  16. katanajeeb says:

    orang gaji sekarang kemain lagi kan…..eduketed katanyaaa..
    katanajeeb recently posted…Flora Kafe – Penuh Kejutan!My Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge