Kisah Seram Hantu Julie SMS Jimmy

11.jpg

Kisah Seram Hantu Julie SMS Jimmy

Kisah Seram Hantu Julie SMS Jimmy | Sebelum tidur, apa kata kita baca satu kisah seram bulu roma tengkuk nih. Jangan tak tidur malam dah lah yek pas baca kisah nih.. hehe..

Cerita ini mengisahkan tentang seorang lelaki yang bernama jimmy.dia ni org johor. Die ade awek name Julie.julie nih dok kt perlis.. Diorng nih xpnah jumpe sblom nih,juz msg n call aje…Gambar pon diorang tak pernah tengok sbb mereka hanya memakai nokia 3310i

Diaorang da  tak tahan nk jumpe sngat2. Diorng pon berpakat akn berjumpe pada hari raye pertama.. Dan diorng brcdang utj berjumpe di rumah julie.. Julie telah beritahu keluarga dia yg jimmy akan dtng beraya kerumah mereka..

Pada seminggu sebelom hari raye,Julie terlibat dgn satu kemalangan.. Mayat julie selamat dikebumikan. Seluruh keluarga Julie sngt bersedih atas pemergian Julie. Julie di dapati terkoban dalam kemalangan tersebut. Akan tetapi,jimmy tidak mengetahui hal ini. Kebetulan,hp jimmy rosak pada hari kematian Julie. Sehari sebelum raya,bru lah hp die siap dibaiki. Apabila hp da ok,jimmy terus msg Julie. Mesej yg dihantar oleh jimmy tersebut semua di’reply’.

Pada hari yg ditetapkan,dgn alamat yg pernah diberi oleh Julie kpd jimmy. Jimmy bertolak dr johor pd subuh awl syawal,dan smpai di perlis pd ptng ari 2 juga dengan memandu kereta proton wira 1.6 kepunyaan kwn baiknya

Bila smpai shj dirumah Julie,dia terus bagi salam dan memperkenalkan diri kepada ibu bapa Julie. Ibu bapa Julie pon menyuruh jimmy duduk. Mereka perbualan dgn bertnya tntang diri jimmy..tetapi mata jimmy terjenguk2 kearah dapur dan bilik2 yg ade dirumah tersebut kot2 ade Julie keluar atau menyorok dri dia.

Jimmy semakin tidak senang duduk. Setelah lama berbual, jimmy pon tny pasal Julie kerana beliau tidak tahan nk berjumpa dgn Julie. Ibubapa Julie menyarankan supaya jimmy banyak bersabar, Jimmy semakin hairan,dan bertanya kepada ibubapa Julie,

“kenapa mak cik ngan pak cik??ape yg da berlaku pd Julie??”

“Julie telah meninggal dunia” kata ibu Julie..

Jimmy semakin kehairanan..

Jimmy bertanya “bila mak cik?? sebab apa??”

Ibu bapa Julie pon menceritakan tentang hal kejadian..

Jimmy agak terkejut,Tetapi jimmy tidak percaya kerana beliau ade sms dgn Julie sebelum berangkat ke perlis. Jimmy pon tunjuk semua sms itu kpd ibu bapa Julie. Setelah membaca dan melihat no telefon tersebut,ibu bapa Julie hairan kerana cara sms dan no telefon itu memng Julie yg punye. Utk mendapatkan kepastian,ibu bapa Julie bawak jimmy ke tnah perkuburan Julie. Jimmy masih x berpuas ati dan mengorek kubur Julie.

Memng betol Julie sudah mati dan berada didalm kubur tersebut. Jimmy semakin hairan dan ketakutan. Sebelum julie meninggal,julie telah berpesan kpd org tua die supaya kalo dia mati,tnm skali hp die sbb die terlalu syg kt hp nih.. Ibu bapa Julie turut menceritakan hal ini kepada jimmy.. Jimmy pon cuba sms Julie didepan ibu bapa Julie,

“awk ngah wat pe??”

Tidak
lma kemudian,hp jimmy berbunyi dan ade satu sms diterima,apabila buka sahaja sms tersebut, kesemua mereka terkejut beruk kerana sms itu dibalas oleh Julie dan sms tersebut berbunyi

“xde wat papepon.. awk da smpai ke??”

Jimmy semakin panic dan membalas “ibu bapa awk kata awk da MATI??”

Dan Julie pon balas “memng sy da meninggal…”

Jimmy cuba beranikan dri dan membalas semula sms tersebut dgn “ABES 2,MCM MANE AWK BOLEH BALAS SEMUA SMS SY??”

Tidak lama kemudian,hp jimmy pon berbunyi lg.. Kesemua mereka menjadi semakin panik,takut dan mcm bermain difikiran mereka semasa jimmy hendak membaca sms tersebut.. Apabila mereka baca sms tersebut,mereka jd terkejut BEROK & kehairanan n terpinga-pinga.

Kerana sms tersebut berbunyi

“DIGI ADA DIMANA-MANA”

Cerita ini adalah rekaan semata-mata tiada kena antara yang hidup dan yang telah meninggal dunia.

sumber

Incoming search terms:

The following two tabs change content below.
Merupakan seorang blogger yang gemar berkongsi artikel menarik dari sumber lain sebagai pengajaran dan rujukan pembaca dengan sedikit gubahan ayat dan olahan sendiri disamping menyelitkan artikel berunsur lawak serta kisah benar. Bercita-cita menjadikan fuh.my sebagai blog Informasi terbaik di Malaysia.

Comments

comments

12 thoughts on “Kisah Seram Hantu Julie SMS Jimmy”

  1. kucinghitam says:

    haha tetiba jer digi masuk cerita nie

  2. Jung says:

    This article offers clear idea in favor of the new users of blogging, that truly how to do blogging and
    site-building.

    Here is my web blog :: Jacques (Jung)
    Jung recently posted…JungMy Profile

  3. Hurrah! After all I got a web site from where I can genuinely
    obtain valuable data regarding my study and knowledge.

    my web site :: Plumbing Woes Got You Down? Read This!
    Plumbing Woes Got You Down? Read This! recently posted…Plumbing Woes Got You Down? Read This!My Profile

  4. My coder is trying to persuade me to move to .net from PHP.
    I have always disliked the idea because of the costs. But he’s tryiong none the less.

    I’ve been using Movable-type on several websites for about a year and am worried
    about switching to another platform. I have
    heard great things about blogengine.net. Is there a way I can transfer all my wordpress posts into it?
    Any kind of help would be greatly appreciated!

    my web blog … gas log fires Australia
    gas log fires Australia recently posted…gas log fires AustraliaMy Profile

  5. 出発当日 says:

    Hi this is kinda of off topic but I was wanting to know if blogs use WYSIWYG editors or if you have to
    manually code with HTML. I’m starting a blog soon but have no coding know-how so I wanted to get advice from
    someone with experience. Any help would be enormously appreciated!

    Here is my web site – 出発当日
    出発当日 recently posted…出発当日My Profile

  6. hahahahaa .. suspen je baca …
    NieynaSakinah ZA recently posted…Emosi Dan BlogMy Profile

  7. muja says:

    hahaha,, alamak,,, so cek kena pakai dg jugak la nampaknya nih,,, huhuuu

  8. Syesha says:

    Ngomong ape sih lu?!!!
    Gua kagak ngerti yang lu omongin!!!!!!!

    1. ASHH says:

      ngomong tengkorak kau berapi

  9. Great submit, very informative. I ponder why the opposite specialists of this sector don’t understand this. You must continue your writing. I am sure, you have a great readers’ base already!|What’s Happening i’m new to this, I stumbled upon this I have found It absolutely useful and it has helped me out loads. I am hoping to give a contribution & aid other customers like its aided me. Good job.

  10. I personally get pleasure from, lead to I ran across just what I was taking a look with regard to. You may have concluded my own Four evening very long quest! Our god Cheers guy. Have a very good time. Cya

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge