Kisah Sedih Sepasang Kekasih Yang Menyeramkan

kisah-sedih-sepasang-kekasih.jpg

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. Tadi Dr Fuh ada terjumpa satu kisah sedih. Dr Fuh pon pulun la baca. Sedih tu memang sedih, tapi takut jugak sebab ada unsur-unsur seram ditengah-tengah cerita sampailah nak habis cerita. Meremang bulu roma. Macam-macam perasaan ada. Korang baca lah sendiri sampai habis kalau nak tau.

Kisah Sedih Sepasang Kekasih Yang Menyeramkan

Kisah ini berlaku kat Ampang…

Ada seorang kawan ni seorang salesman kereta, bercinta dgn seorang anak jutawan di Area Bukit Antarabangsa.

Malangnya, percintaan ini ditolak kerana dia ni seorang salesman kereta sahaja..

Satu malam, mereka bercadang utk melarikan diri. Selepas berjaya melarikan diri, bapak perempuan ini sedar akan kehilangan anak perempuan kesayangan dan telah membuat laporan polis dan juga telah membuat iklan di akhbar tempatan dgn mengatakan dia akan menerima teman lelakinya itu jika dia balik ke rumah.

Bila mendengar berita ini, perempuan itu balik ke rumahnya di bukit antarabangsa dan keluarga pihak permpuan itu pun menerima lelaki ini dengan seadanya.

Enam bulan kemudian, mereka bercadang utk berkahwin dan persiapan utk majis perkahwinan itu sedang disediakan. Nak dijadikan cerita, Semasa lelaki ini pergi membeli Kentucky kat Ampang Point,.dia kena langgar kereta di hadapan perempuan tersebut dan keesokan harinya lelaki itu pun dikebumikan. Kejadian ini amatlah meyedihkan perempuan tersebut kerana tinggal beberapa hari sahaja lagi perempuan itu hendak berkahwin dgn lelaki kesayangannya.

Pada satu malam, ibu perempuan ini mendapat mimpi, seorang nenek tua meminta utk membersihkan percikan darah di baju pengantin perempuan itu, kalau tidak, sesuatu yang akan buruk akan berlaku. Tapi, ibu perempuan tersebut tidak mengendahkannya.

Malam berikutnya, Ayah perempuan tersebut pula menerima mimpi yang sama iaitu seorang nenek tua meminta utk membersihkan percikan darah di baju pengantin perempuan itu, kalau tidak, sesuatu yang akan buruk akan berlaku. akan tetapi, ayah perempuan tersebut jugak tidak megendahkannya.

Malam ke tiga, -perempuan itu pula menerima mimpi yang sama seperti ayah dan ibunya dan diceritakan mimpi tersebut kepada kedua ibu dan ayahnya. Dalam ketakutan yang amat sangat, dia pun pergi membasuh baju itu dan macam mana kuat dia basuh pun, darah tetap ada…

Malam keempat, dia mendapat mimpi yang serupa.. Seorang nenek tua menyuruh dia membasuh darah itu bersih2 dan jika tidak, malang akan menantinya..Bia bangun, perempuan itu pun terus menyental baju tersebut sehingga kain tersebut menjadi haus, akan tetapi, darah itu tetap adaa…

Keesokan harinya, perempuan itu terkejut apa bla pintu belakang rumahnya di ketuk bertalu2 dan munculah nenek tua tersebut dan perempuan itu pun pengsan..

Setelah terbangun dari pengsan, lalu nenek tua itu pun menguhurkan benda yang berwarna biru…

Perempuan itu bertanya kepada nenek tua itu “apa ini…?”

Ni lah Sabun Basuh Dynamo, letak kan sedikit dan kotoran akan hilang… err..yg ni adalah pakej percubaan aja, kalau nak yang besar, beli kat kedai…..

Sumber

Keh keh keh. Ending dia memang epic kan?Rasa nak luku je nenek tu.

Incoming search terms:

The following two tabs change content below.
Merupakan seorang blogger yang gemar berkongsi artikel menarik dari sumber lain sebagai pengajaran dan rujukan pembaca dengan sedikit gubahan ayat dan olahan sendiri disamping menyelitkan artikel berunsur lawak serta kisah benar. Bercita-cita menjadikan fuh.my sebagai blog Informasi terbaik di Malaysia.

Comments

comments

9 thoughts on “Kisah Sedih Sepasang Kekasih Yang Menyeramkan”

  1. lina says:

    1st mmg sedih.. tp ending mcm…. mcm… mcm nak kena tmpar… sempat lg buat iklan. muahahaha
    lina recently posted…RamadanMy Profile

  2. MawardiYunus says:

    hahahah cis… mati2 ternganga aku baca. seram sangat
    MawardiYunus recently posted…Pastikan Logo Halal Malaysia Sebenar | LOGO HALAL MALAYSIAMy Profile

  3. wan90 says:

    Dr fuh kreatif,dah mrmang dh bulu roma bca td… Hahaha

  4. Razman says:

    Pelik la cerita nie :-/

  5. Sutera says:

    hahhahahaha…mati2 aku ingat apa tadi.. rupanya iklan sabun!!! hahaha

  6. syasya aryani says:

    aa aa.. rasa nak luku je nenek tua tu kalau boleh…. best la cerita ni.. ada lagi x? rasa nak kenakan kawan pulak heheheheheee…………………………………!!!!! habisla diorang.. GABRA terus dengar cerita nie..

  7. Melora says:

    Dah khatam baca.. Rupanya sabun DYNAMO?! Hahahahahaha syok Wei!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge