Kisah Sadis Manusia Laknat Jadikan Orang Utan Pelacur (Gambar & Video)

Orang-Utan-Di-Jadikan-Pelacur-Di-Indonesia.jpg

Kisah Sadis Kekejaman Manusia Laknat Jadikan Orang Utan Pelacur (Gambar Dan Video) | Pony merupakan seekor Orang Utan betina yang telah dijumpai di perkampungan pelacur di Kepulauan Borneo, Indonesia. Ketika dijumpai, seluruh tubuh Pony telah dicukur dan terdapat kesan gigitan nyamuk yang banyak pada badannya. Pony telah ditangkap dan dicukur bagi membuatkan ia lebih cantik dan dilanggan oleh lelaki yang mengunjungi perkampungan tersebut.

kisah sadis

Apabila lelaki mendekatinya, Pony akan membelakangkan pelanggannya dan membuat aksi seolah-olah sedang melakukan seks. Pony dipercayai telah ditangkap sejak kecik dan telah dilacurkan oleh seorang yang dikenali sebagai Madam. Ketika pihak Orangutan Survival Foundation mendapat tahu akan perkara ini, penduduk kampung berkenaan telah menghalang daripada Pony diselamatkan kerana Pony merupakan salah satu sumber pendapatan penduduk kampung tersebut.

kisah sadis

Selama setahun pihak Orangutan Survival Foundation cuba untuk menyelamatkan Pony tetapi gagal kerana setiap kali pihaknya datang ke kampung tersebut, Madam dan penduduk kampung tersebut akan bersedia dengan sumpit beracun dan mengugut untuk menyerang sesiapa sahaja yang mendekati Pony.

Tidak berputus asa, pihak Orangutan Survival Foundation berjaya mengumpul dana dan membawa 35 anggota polis yang lengkap bersenjatakan AK-47 dan memaksa pihak Madam menyerahkan Pony. Akhitnya Pony berjaya diselamatkan dan dirawat di kawasan hutan simpan.

SUMBER : media-siber

Incoming search terms:

The following two tabs change content below.
Merupakan seorang blogger yang gemar berkongsi artikel menarik dari sumber lain sebagai pengajaran dan rujukan pembaca dengan sedikit gubahan ayat dan olahan sendiri disamping menyelitkan artikel berunsur lawak serta kisah benar. Bercita-cita menjadikan fuh.my sebagai blog Informasi terbaik di Malaysia.

Latest posts by Dr Fuh (see all)

Comments

comments

22 thoughts on “Kisah Sadis Manusia Laknat Jadikan Orang Utan Pelacur (Gambar & Video)”

  1. sayidah says:

    sangat kejam. sian orang utan tu.

  2. dari dia rogol org utan tu baik la dia rogol jer pelacur2 yg mmg menjual diri utk melacur… senget punya manusia… dah tak de benda lain yg dia nak buat… grrrr

    1. ayid87 says:

      dalam hutan mana ada pelacur…bangang ke ape ngko nie

  3. Satu hari orang-orang utan tu pulak yg akan rogol derang…

  4. Manusia sekarang dah berfikiran mcm haiwan…

  5. semoga perbuatan mereka tu akan mendapat balasan.. biar derang serik..,.

  6. apa lagi nak komen ni?? ekekekkek

  7. sebenarnya aku tak tengok pun video ni…. tak sampai hati… 🙁

  8. ada sapa-sapa dah tengok tak vidoe ni?

  9. kenapa lagi-lagi aku jer yg komen kat sini MR FUH?

  10. nizam says:

    Bodoh btl org2 indon skang ni,org hutan pon nak drogol,,,selera jugak
    lelaki2 indon ngan org hutan yek…
    Cukur mcm ner pon xkan samer ngan manusia,,,harap2 org yg buat keje tu lak
    yg kena mcm ner org hutan tu kena,

  11. Memey says:

    This story is super old and Pony is undergoing rehabilitation now. She was rescued back in 2003 by the Borneo Orangutan Survival (BOS) Foundation. You can actually read a more accurate story and her updates here http://orangutan.or.id/ponys-new-life-2/
    Pony is now living in a transit forest on a pre-release island run by the BOS Foundation to regain her wild nature.

  12. nego says:

    yg bener pak..aduh sadiss sgt neh
    nego recently posted…#>>Tutorial membeli ProdukMy Profile

  13. nabilah ilah says:

    ap nk jdi dgn mnusia skrg ni!!masyaAllah!

  14. nabilah ilah says:

    ap nk jdi dgn mnusia skrg ni..haiwan pon jdi..!!

  15. cik Ain says:

    kesian dengan haiwan nie.. manusia akhir zaman semakin kejam..
    harap kita semua terhindar dari bende2 yang tidak elok..

    ingatkan binatang je tak de akal nak berfikir, manusia yang kejam nie lagi tak berakal!!!
    masyaAllah!! subhanAllah!!

  16. mat says:

    org indon ni mmg pelik.. mlm ni rogol org hutan, esok rogol anjing, lusa rogol kuda kepang pulak.. ish2..

  17. Yana Sakura says:

    kesiannyer kat org utan nie..ape punya manusia la …cr ler pendapatan yg halal nie buat kerja giler namanya…huhu..dunia2..haiwan pn jadi..huhuhu
    Yana Sakura recently posted…Kebesaran Al- QuranMy Profile

  18. nuralia says:

    Hina btul manusia jdkn haiwan pelacur..jerk

  19. World WarZ says:

    Cerita dan berita palsu untuk sensasi bagi menarik khalayak suruh percaya dan nampaknye ramai yang tergoda dengan cerita begini.
    Orangutan survival foundation sengaja buat berita begini bagi memperlihat seolah olah orang kampong tersebut kejam dan jahil terkeluar dari norma norma manusia dan seolah olah mereka tidak berakhlak dan tiada pegangan agama.
    Sebagai manusia yang normal adakah anda bernafsu dan tergamak untuk melakukan sex dengan orang utan.. saya percaya anda tentu tidak sekali kali ingin melakukan sex bersama dengan haiwan orangutan..?
    Dan saya percaya anda tidak akan terangsang walau sedikit pun..
    Maka saya sangat percaya berita ini palsu dan sengaja diada adakan oleh ‘orangutan survival foundation’

    Sib baik aku mahklok asing kahkahkah….

  20. Macam2 dunia skg nie.. binatang pun nak buat mcm tu ka??? dunia semakin maju tetapi fikiran semakin kebelakang…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge