Allahu Rabbi! Kejadian Pelik Apabila Seorang Wanita Mengandungkan Ular Sawa

kejadian-pelik-mengandung-ular.jpg

Allahu Rabbi! Kejadian Pelik Apabila Seorang Wanita Mengandungkan Ular Sawa | Satu kejadian pelik telah menimpa seorang wanita berusia 50 tahun yang berasal dari Pakistan ini. Wanita ini dikenali sebagai Rasheedan Bibi. Dirinya telah mengandung seekor ular sawa selama sekitar 7 bulan. Apabila merasakan perutnya membuncit, dia menyangka dirinya sedang mengandungkan bayi. Tetapi sebenarnya Rasheedan Bibi telah mengandungkan seekor ular sawa.

Selang tujuh bulan kemudian perutnya semakin membesar. Tetapi dia semakin merasa sakit seiring perutnya kian membuncit. Merasa ada kejanggalan pada kehamilannya, Bibi merasa cemas.

Warga Chora Saggar, Pakistan ini akhirnya membuat keputusan untuk memeriksa kandungannya di hospital terdekat walaupun kehidupan sehariannya dibelenggu kemiskinan. Apabila doktor yang memeriksanya membuat imbasan bayi, keputusan yang diterima amat mengejutkan.

Bukan silap mata dan bukan juga sihir, hasil imbasan bayi menunjukkan bahawa selama tujuh bulan dia membesarkan seekor ular di dalam perutnya.

Kejadian Pelik Apabila Seorang Wanita Mengandungkan Ular Sawa

Gambar Sekadar Hiasan

Bibi merasakan kejadian pelik bin ajaib ini bermula dari air yang diminumnya. Ketika itu Bibi telah minum air dari telaga di rumahnya. Dia merasakan mungkin ketika itu terdapat benih ular di dalam air yang diminumnya lalu menyusup masuk ke perutnya.

Dia sudah merasa keanehan ketika dua bulan selepas itu apabila Bibi mulai merasakan sakit pada perutnya yang mulai membesar. Nafsu makannya pun melonjak-lonjak. Dia mampu untuk menghabiskan 14 potong roti dalam sehari.

Untuk mengeluarkan ular dari dalam tubuhnya, doktor memintanya untuk dibedah. Kerana kemiskinan dan tidak punya wang, Bibi telah meminta pertolongan Perdana Menteri Pakistan, Punjab CM.

Bersyukurlah Perdana Menteri Pakistan mengabulkan permintaannya dan ular sawa itu telah berjaya dikeluarkan dari perut perempuan malang itu. – Sumber

Incoming search terms:

The following two tabs change content below.
Merupakan seorang blogger yang gemar berkongsi artikel menarik dari sumber lain sebagai pengajaran dan rujukan pembaca dengan sedikit gubahan ayat dan olahan sendiri disamping menyelitkan artikel berunsur lawak serta kisah benar. Bercita-cita menjadikan fuh.my sebagai blog Informasi terbaik di Malaysia.

Comments

comments

19 thoughts on “Allahu Rabbi! Kejadian Pelik Apabila Seorang Wanita Mengandungkan Ular Sawa”

  1. macam-macam kejadian aneh =..=’

    1. Dr Fuh says:

      memang aneh..itulah kuasa Allah SWT

      1. kucinghitam says:

        kun faya kun
        kucinghitam recently posted…KAPLE SEMINGGU DAH PUTUSMy Profile

    2. Ummar Farouk says:

      Kalau tak dinamakan kejadian aneh, masakan berita aneh ini tersebar dgn begitu pantasnya?
      Ummar Farouk recently posted…Sesetengah Orang Masih Belum Menyedari Peranan Bagi Tiga Elemen Ini…My Profile

      1. kucinghitam says:

        betul la tu
        kucinghitam recently posted…KAPLE SEMINGGU DAH PUTUSMy Profile

    3. kucinghitam says:

      nama pun dunia macam2 ada
      kucinghitam recently posted…BLACK UMUM TARIKH KAHWIN LEPAS RAYAMy Profile

  2. xanz says:

    daging ular lembut isinya.. orang len makan bukan aku.. dia yg cakap..

    1. kucinghitam says:

      makan la tgk eeeee
      kucinghitam recently posted…KAPLE SEMINGGU DAH PUTUSMy Profile

  3. jayfair says:

    nasib baik Perdana Menteri Pakistan tu kabulkan permintaan nya,,kalau x,,kan kesian
    jayfair recently posted…Blogging Pon Boleh Dapat Duit?My Profile

    1. Mawardiyunus says:

      mau membesar dalam perut la jawabnya
      Mawardiyunus recently posted…CUCI BUAH PINGGANG DENGAN HANYA RM 1.00 | UBAT SAKIT BUAH PINGGANGMy Profile

    2. kucinghitam says:

      permintaan?
      kucinghitam recently posted…KAPLE SEMINGGU DAH PUTUSMy Profile

  4. Mawardiyunus says:

    pergh xdpt wa bayangkan.. giler seram weh
    Mawardiyunus recently posted…CUCI BUAH PINGGANG DENGAN HANYA RM 1.00 | UBAT SAKIT BUAH PINGGANGMy Profile

  5. dendee says:

    Aku ingatkan bapak ular tu masuk kedlm anunya malam2 masa tido lalu trmengandung la makcik malang ni. kesian.Rupa nyer terminum air telaga yg ada benih ular.ADOYAIII

  6. liana rosli says:

    eeeee…gelinye den….mesti berat bawak ular dlm perut…omg………
    liana rosli recently posted…pergerakan kreatif subjek seni dalam pendidikan (jom kite menari..yeay!!)My Profile

  7. mak ular says:

    Ular mana ada benih.ular kan bertelur..fake story..mcm ni pun nk percaya..mcm2..

  8. JieWarrior says:

    ular xde benih… ular bertelur… lg pun kalo masuk benih dlm perut xkn mengandung kerana proses persenyawaan berlaku dlm rahim… bkn dlm perut….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge