Harga Ayam Naik Mendadak – Pengguna Runsing

harga-ayam-naik-ramadhan.jpg

Harga Ayam Naik Mendadak – Pengguna Runsing | Fuh!! Baru hari pertama puasa Ramadhan peniaga dah pandai ambil kesempatan? Kalau benarlah apa yang diberitakan ni, memang kejam sungguh peniaga / pemborong / peruncit / pengusaha ayam daging ni. Kalau ye pon nak naik tak perlu la naik mendadak daripada harga asal yang tak sampai RM7.00 sekilo. Ikuti berita penuh yang dipetik dari AstroAwani.Com | Berita Segenap Dimensi

Harga Ayam Naik Mendadak

Harga Ayam Naik Mendadak

KUALA LUMPUR: Orang ramai tidak berpuas hati dengan kenaikan harga ayam yang disifatkan mendadak. Ia lebih-lebih lagi harga ayam yang permintaannya meningkat menjelang musim perayaan.

Tinjauan Astro Awani dibeberapa pasar mendapati terdapat peniaga yang menjual ayam sehingga RM9 sekilogram.

Ia berbeza dengan tinjauan kami Mei lalu, ayam bulat boleh didapati pada harga RM6.80 sekilogram.

Klik video dibawah untuk laporan penuh.

The following two tabs change content below.
Merupakan seorang blogger yang gemar berkongsi artikel menarik dari sumber lain sebagai pengajaran dan rujukan pembaca dengan sedikit gubahan ayat dan olahan sendiri disamping menyelitkan artikel berunsur lawak serta kisah benar. Bercita-cita menjadikan fuh.my sebagai blog Informasi terbaik di Malaysia.

Latest posts by Dr Fuh (see all)

Comments

comments

9 thoughts on “Harga Ayam Naik Mendadak – Pengguna Runsing”

  1. Mawardiyunus says:

    habisla, huhu, agak2 harga KFC pon naik gak ker?
    Mawardiyunus recently posted…Apa Itu Tonsil | Dugaan Hari Pertama PuasaMy Profile

    1. kucinghitam says:

      kfc xpayah tungu harga ayam naik mmga akn naik gak pun
      kucinghitam recently posted…GANJARAN & KELEBIHAN SOLAT TARAWIH BULAN RAMADHANMy Profile

      1. Atiqa anuar says:

        haha rasa nya kfc lagi buat promotion tuk raya nanti 🙂

  2. kucinghitam says:

    dekat2 nak raya nanti lagi la naik
    kucinghitam recently posted…GANJARAN & KELEBIHAN SOLAT TARAWIH BULAN RAMADHANMy Profile

    1. Atiqa anuar says:

      itu tiap tahun jadi macam tu
      Atiqa anuar recently posted…Review Product : Juliana Francoise BB White Serum From HiShopMy Profile

    2. Mawardiyunus says:

      lepasni makan ketupat perisa ayam ahhahahaha
      Mawardiyunus recently posted…CUCI BUAH PINGGANG DENGAN HANYA RM 1.00 | UBAT SAKIT BUAH PINGGANGMy Profile

  3. Atiqa anuar says:

    kita boikot ayam, makan ikan oke. dunt worry~ hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge