Gila! Sarapan Pagi VVIP Dicaj RM6000?

rm6000.jpg

Gila! Sarapan Pagi VVIP Dicaj RM6000? | KOTA BHARU – Gara-gara mengenakan bayaran RM6,000 kepada kumpulan VVIP untuk sarapan pagi kelmarin, sebuah restoran di Pengkalan Chepa, di sini, diserbu penguat kuasa Pejabat Perdagangan Dalam Negeri Koperasi dan Kepenggunaan (PDNKK).

Peniaga Tampil Beri Penjelasan Caj Sarapan VVIP RM6000

Rombongan 50 orang itu, termasuk mereka yang datang dari luar Kelantan untuk menghadiri satu majlis rasmi di bandar ini.

Timbalan Pengarah PDNKK negeri, Ab Ghani Harun berkata, bertindak atas laporan itu, pihaknya menyerbu restoran yang terletak di Taman Uda Murni, pagi semalam.

“Hasil pemeriksaan yang dilakukan, kita dapati peniaga kedai terbabit menutup papan tanda harga yang sedia ada dengan pita pelekat.

“Kita mengesyaki peniaga berkenaan mempunyai niat untuk menipu dan mengenakan caj harga sesuka hati ke atas pelanggan.

“Atas kesalahan itu, kita kenakan kompaun ke atas pihak terbabit,” katanya kepada pemberita, selepas serbuan ke atas restoran terbabit. – Sinar Harian

Dr Fuh – Pada pendapat Dr Fuh perkara ni berlaku ada 2 sebab. Yang pertama memang tuan kedai tu nak cekik darah dan yang kedua mungkin juga tuan kedai keluarkan resit atas permintaan rombongan VVIP tersebut. Sapa tahu kan?

Incoming search terms:

The following two tabs change content below.
Merupakan seorang blogger yang gemar berkongsi artikel menarik dari sumber lain sebagai pengajaran dan rujukan pembaca dengan sedikit gubahan ayat dan olahan sendiri disamping menyelitkan artikel berunsur lawak serta kisah benar. Bercita-cita menjadikan fuh.my sebagai blog Informasi terbaik di Malaysia.

Comments

comments

11 thoughts on “Gila! Sarapan Pagi VVIP Dicaj RM6000?”

  1. kucinghitam says:

    yoy jer nk cepat kaya la tue

  2. hafiz says:

    Tulah org tamak selalu rugi…
    hafiz recently posted…Apa itu CellAdsMy Profile

  3. tau2 dah ada jumlah besar je kan..hampeh peniaga macam ni

  4. sarapan sampai RM6 k utk 50 orang makan memang tak berapa logik sangat bunyinya. depa makan apa sangat sampai RM6k tu… hagak2 la kan wahai peniaga.
    lekatlekitgurl recently posted…BAHAYA NASI KANGKANG,BUKAN HANYA UNTUK BODOHKAN PASANGANMy Profile

  5. vcore says:

    sampai mcm tu skali .ish ish ish
    vcore recently posted…Fakta Menarik Tentang Bruce Lee Yang Anda Perlu TahuMy Profile

  6. amir zahari says:

    yang kedua tu boleh berlaku.. pernah jgk entertain puak2 VVIP ni, bila tang makan orang yg bawa rombongan tu yg akan minta bill.. time tu la dia suh ejas baik punya..

    dalam kes ini tak tahu la..
    amir zahari recently posted…Horrifying Story : Pesakit MentalMy Profile

  7. 4Zk2RZP says:

    420576 610707An extremely fascinating read, I may possibly not concur completely, but you do make some really valid points. 901641

  8. xboys says:

    tengok dulu video ni baru kome paham…
    .http://www.youtube.com/watch?v=-RSdf7RldsQ&feature=share
    yg mkn tu bukan 50orang ,,,tempah 200 org mkn tapi yg mai tu lebih 400 org…….mana yg x mahal de patu jenis lauk..
    ..AYAM KAMPUNG DEERR…….seekor x masak lgi dah 30 ringgit ni ,x kira lagi lauk lain…………………malayu

  9. It’s very straightforward to find out any topic on web as compared to books, as I
    found this article at this web site.
    fast muscle growth recently posted…fast muscle growthMy Profile

  10. Hello there! I know this is kinda off topic but I was wondering
    which blog platform are you using for this site? I’m getting tired
    of WordPress because I’ve had issues with hackers and I’m
    looking at options for another platform. I would be
    great if you could point me in the direction of a good platform.
    webenabled.net recently posted…webenabled.netMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge