Gila! Akhirnya Hajat Lelaki Ini Ingin Berkahwin Dengan Hantu Tercapai

kahwin-dengan-hantu.jpg

Gila! Akhirnya Hajat Lelaki Ini Ingin Berkahwin Dengan Hantu Tercapai | Dalam adat mereka , perkahwinan pelik iaitu berkahwin dengan hantu sering dijalankan. Kita juga biasa melihat mereka menjalankan upacara berkahwin dengan hantu setiap tahun. Di China , orang sanggup menggali kubur dan mencuri mayat wanita dalam usaha mereka berkahwin dengan wanita tersebut.

Ada satu kisah di China terdapat 5 orang perompak yang cuba menggali kubur seorang wanita dimana 2 orang menggali dan lagi 3 orang berkawal untuk mencuri mayat tersebut dan mengahwininya. Namun cubaan mereka gagal kerana kubur tersebut tertimbus ketika mereka sedang asyik menggali. Akhirnya, dua orang perompak tertimbus dalam kubur tesebut. Makanya, tercapailah hasrat mereka untuk berkahwin dengan hantu atau mayat yang mereka gali. Selain itu juga, mereka mengambil barang-barang berharga yang ditinggalkan bersama mayat.

Berikut adalah berita berkenaan kejadian ini:

Beijing: Dua perompak terperangkap dan mati lemas dalam sebuah kubur hingga menyebabkan tiga rakan mereka yang berkawal terpaksa menghubungi anggota polis untuk meminta bantuan. Kubur purba di Xi’an, wilayah Shaanxi itu dirompak lima lelaki pada awal pagi 10 Ogos lalu. Dua daripada perompak yang menggali lubang pada kubur berkenaan kemudian terperangkap.

Seorang daripada tiga rakan mereka yang ditugaskan untuk berkawal dapat melarikan diri, manakala dua lagi ditahan. Seorang perompak yang terperangkap ditemui mati manakala rakannya pula menghembuskan nafas terakhir ketika dibawa ke hospital.

Polis masih memburu lelaki yang melarikan diri itu. Pada Mac lalu, empat lelaki didakwa di mahkamah Xi’an kerana menggali mayat wanita dalam usaha untuk menjalankan upacara “perkahwinan hantu”. – Agensi

Sumber

Incoming search terms:

The following two tabs change content below.
Merupakan seorang blogger yang gemar berkongsi artikel menarik dari sumber lain sebagai pengajaran dan rujukan pembaca dengan sedikit gubahan ayat dan olahan sendiri disamping menyelitkan artikel berunsur lawak serta kisah benar. Bercita-cita menjadikan fuh.my sebagai blog Informasi terbaik di Malaysia.

Comments

comments

10 thoughts on “Gila! Akhirnya Hajat Lelaki Ini Ingin Berkahwin Dengan Hantu Tercapai”

  1. amir zahari says:

    Nak sangat kawin dengan hantu, pergi jela alam dia.. alam kuburrrrrr…. dia tak mungkin dh ke alam manusia.. jd follow je la ke kubur.. macam2..
    amir zahari recently posted…Burger For My Cat Updated..!My Profile

  2. punya banyak manusia hidup.. dengan hantu jugak depa nak kawen. Orang melayu ada jugak cerita pasal perkahwinan pelik mistik & misteri ni.. macam kawen dengan orang bunian. Sampai beranak pinak.. yang musykilnya bolehkah perkahwinan berlaku antara jin & manusia sehingga menghasilkan zuriat sedangkan kejadian manusia & jin tak sama..
    lekatlekitgurl recently posted…RESTORAN TAK SEDAP & BAHAYA KAT SELAYANGMy Profile

  3. Anuar says:

    Macam-macam orang zaman sekarang ni… Nak sangat berkahwin dengan hantu… Kan dah jadi kenyataan…

  4. Does your website have a contact page? I’m having problems
    locating it but, I’d like to send you an email. I’ve got
    some ideas for your blog you might be interested in hearing.

    Either way, great blog and I look forward to seeing it expand
    over time.
    Iphone battery life recently posted…Iphone battery lifeMy Profile

  5. Hey there just wanted to give you a quick heads up.
    The words in your post seem to be running off the screen in Chrome.
    I’m not sure if this is a format issue or something
    to do with web browser compatibility but I thought I’d post to let
    you know. The design look great though! Hope you get the issue resolved soon.

    Thanks
    vitamins for healthy skin acne recently posted…vitamins for healthy skin acneMy Profile

  6. kucinghitam says:

    dah macam xda perompuan yg idup dah kat dunia nie gila
    kucinghitam recently posted…SHILA AMZAH PERNAH KENA PUKUL KEKASIH?My Profile

  7. Hi to every , for the reason that I am genuinely eager
    of reading this blog’s post to be updated
    daily. It contains fastidious data.
    rob pattinson girlfriend recently posted…rob pattinson girlfriendMy Profile

  8. Abdul Hafiz says:

    Haa.. Tu lah padah nak ikut upacara berkahwin ngan hantu. Ish3.
    Abdul Hafiz recently posted…Bobby Gonzalez sah menyertai PDRM FCMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge