Subhanallah – Hutan Ditemui Di Bawah Tanah Padang Pasir [4 Gambar]

hutan-lubang_4.jpg

Subhanallah – Hutan Ditemui Di Bawah Tanah Padang Pasir [4 Gambar] | Dashyat sungguh ciptaan Allah S.W.T, Di Maghribi terdapat sebuah hutan di bawah tanah tengah padang pasir. Bayangkan di bawah tanah lubang padang pasir yang gersang wujudnya hutan yang subur tumbuh didalam kegelapan.

Salah satu tanda Kiamat adalah bahawa “tanah orang Arab” sekali lagi menjadi padang rumput dan sungai-sungai selepas menjadi padang pasir untuk sekian masa yang lama

Telah diriwayatkan dari Abu Hurairah r.a bahawa Rasulullah S.A.W pernah bersabda :

“Kiamat tidak akan bermula sehingga tanah Arab sekali lagi akan menjadi padang rumput dan sungai.”

[Diriwayatkan oleh Muslim (157)]

Wallahualam

Jom kita lihar gambarnya di bawah ini

Subhanallah - Hutan Ditemui Di Bawah Tanah Padang Pasir Subhanallah - Hutan Ditemui Di Bawah Tanah Padang Pasir Subhanallah - Hutan Ditemui Di Bawah Tanah Padang Pasir

Incoming search terms:

The following two tabs change content below.
Merupakan seorang blogger yang gemar berkongsi artikel menarik dari sumber lain sebagai pengajaran dan rujukan pembaca dengan sedikit gubahan ayat dan olahan sendiri disamping menyelitkan artikel berunsur lawak serta kisah benar. Bercita-cita menjadikan fuh.my sebagai blog Informasi terbaik di Malaysia.

Comments

comments

22 thoughts on “Subhanallah – Hutan Ditemui Di Bawah Tanah Padang Pasir [4 Gambar]”

    1. kucinghitam says:

      cash dia bayar
      kucinghitam recently posted…ANNE NGASRI MENGANDUNGMy Profile

      1. Datin Tyka says:

        kau memang kaki spam.. nauzubillah.. ni first time aku jumpa rakan saingan komen tak ikut entri… fuh patut alert
        Datin Tyka recently posted…Bulan Yang SibukMy Profile

    2. kucinghitam says:

      tu la xpasal2 kena sula hahaha
      kucinghitam recently posted…ANNE NGASRI MENGANDUNGMy Profile

      1. Datin Tyka says:

        apa tiba tiba kena Sula? kau komen ikut entri la weh…. tak berkat duit kau dapat nanti pun
        Datin Tyka recently posted…Bulan Yang SibukMy Profile

    3. Datin Tyka says:

      benar.. ALlah Maha Segala Maha… dia paling kuasa di dunia dan juga akhirat.. pasti ada banyak lagi rahsia dan kuasa di dunia ni
      Datin Tyka recently posted…Bulan Yang SibukMy Profile

  1. Inilah kuasa Allah…

    1. kucinghitam says:

      nak buat jahat sangat
      kucinghitam recently posted…ANNE NGASRI MENGANDUNGMy Profile

      1. kucinghitam says:

        eh apasal komen 18sx mai komen sini ish
        kucinghitam recently posted…ANNE NGASRI MENGANDUNGMy Profile

        1. Datin Tyka says:

          mana ada komen tu.. kau pakai komen je kan
          Datin Tyka recently posted…Bulan Yang SibukMy Profile

      2. Datin Tyka says:

        asal hati kau jahat sangat?
        Datin Tyka recently posted…Bulan Yang SibukMy Profile

    2. Datin Tyka says:

      benar tu memang kuasa ALlah
      Datin Tyka recently posted…Bulan Yang SibukMy Profile

  2. Bidadari says:

    Subhanallah. marilah kita semua tingkatkan amalan masing2 sebagai bekalan ke sana.. 🙂
    Bidadari recently posted…Telatah : Mama Jangan Marah TauMy Profile

    1. kucinghitam says:

      tula byk lagi benda2 ajaib ciptaan Allah yg x jumpa

      1. Datin Tyka says:

        sungai dalam laut tu memang aku sangat teruja
        Datin Tyka recently posted…Bulan Yang SibukMy Profile

    2. Datin Tyka says:

      insyaAllah sama sama kita tingkatkan amalan ya
      Datin Tyka recently posted…Bulan Yang SibukMy Profile

    1. Datin Tyka says:

      eh nak test ape ni?
      Datin Tyka recently posted…Bulan Yang SibukMy Profile

  3. Datin Tyka says:

    Subhanallah.. sangat sangat kuasa ALlah
    Datin Tyka recently posted…Bulan Yang SibukMy Profile

  4. World WarZ says:

    Kenapa tidak perihatin..
    Konon yng dikatakan hutan adakah benar itu memang hutan.. (hanya pokok renek bukan hutan)

    Tumbuh tumbuhan itu hanye tumbuh di mulut lubang .. itu sahaja
    Bumi berpusing diwaktu tengahari maka cahaya matahari dapat menyinari sebab tu boleh tumbuh tumbuhan., dan kadaan dalam lubang juga lembab dan tidak terlalu gersang sebab tu tumbuh tumbuhan boleh tumbuh disitu.

  5. mat tempe says:

    nampak macam pokok2 renek yg.tumbuh ditepi lubang (istilah hutan adalah merujuk kpd satu kawasan luas yg mempunyai pelbagai tumbuhan) …. kalau kat bawah pasir gelap macam mana pokok tu nak hidup kalau tak kena cahaya matahari..tumbuhan memerlukan cahaya matahari untuk proses fotosintesis..(buku teks sekolah rendah)..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge