Ayat Cinta Dan Ayat Romantik Untuk Pasangan Kekasih

ayat-ayat-cinta+fuh.my_.png

Ayat Cinta Dan Ayat Romantik Untuk Pasangan Kekasih | Phewwittt!! Jiwang terrr. Hehehe. Hari Ni Dr Fuh nak jadi Dr Chenta pulak. Dr Fuh nak Kongsi ayat jwang dan ayat cinta romantik yang mungkin korang boleh guna untuk bagi dekat pasangan anda. Kalau kena reject tu nasib lerrr. Hahaha

Ayat Cinta Dan Ayat Romantik

Ayat Romantik 1
Cinta tidak boleh dipaksa dan cinta bukan datang dengan sekelip mata. Cinta bagaikan bintang di langit sana. Terlalu banyak yang bercahaya indah tetapi cuma satu yang akan jadi igauan pemujanya.

Ayat Cinta Dan Ayat Romantik, Ayat Cinta, Ayat Romantik, Ayat Jiwang, Kata-Kata Hikmah, Mutiara Kata, Ayat Jiwang, Ayat BAgi Pasangan Cair, Madah Cinta

Ayat Cinta 2
Peraturan cinta menyatakan yang kita boleh mencintai sesiapa saja. Kenapa? Kerana cinta itu adalah hak kita. Tak ada orang yang boleh membunuh cinta yang tumbuh walaupun oleh orang yang kita cintai itu! Itu peraturan pertama bercinta!

Ayat Cinta Dan Ayat Romantik, Ayat Cinta, Ayat Romantik, Ayat Jiwang, Kata-Kata Hikmah, Mutiara Kata, Ayat Jiwang, Ayat BAgi Pasangan Cair, Madah Cinta

Ayat Romantik 3
Cinta hanya satu perasaan. Jika diupam rasa, sarat emosi, maka bersemi, mekar dan rendanglah ia. Tetapi, jika diabaikan, dibiarkan, pasti akan layu dan kekeringan. Cinta tidak lebih hanya satu perasaan. Jika salah kendali, bisa jadi penyakit.

Ayat Cinta Dan Ayat Romantik, Ayat Cinta, Ayat Romantik, Ayat Jiwang, Kata-Kata Hikmah, Mutiara Kata, Ayat Jiwang, Ayat BAgi Pasangan Cair, Madah Cinta

Ayat Cinta 4
Tuhan tahu rasa hati kita. Tuhan dengar keluhan kita. Kalau kita tak lupa Dia, Dia tak lupa kita. Di tangan Dia ada ‘kunci’. Dan, kita ada pilihan sama ada mahu dapatkan kunci itu atau tidak.

Ayat Cinta Dan Ayat Romantik, Ayat Cinta, Ayat Romantik, Ayat Jiwang, Kata-Kata Hikmah, Mutiara Kata, Ayat Jiwang, Ayat BAgi Pasangan Cair, Madah Cinta

Ayat Romantik 5
Kadang-kadang, kita terlepas pandang bahawa Allah mengatur segala-galanya. Mungkin Dia mahu kita bertemu orang lain, yang lebih baik untuk kita dan memberikan orang yang lebih baik kepada orang yang kita cintai.

Ayat Cinta Dan Ayat Romantik, Ayat Cinta, Ayat Romantik, Ayat Jiwang, Kata-Kata Hikmah, Mutiara Kata, Ayat Jiwang, Ayat BAgi Pasangan Cair, Madah Cinta

Ayat Cinta 6
Rasa terikat, terlalu sayang dan terlalu benci, akan buat jiwa merana.

Ayat Cinta Dan Ayat Romantik, Ayat Cinta, Ayat Romantik, Ayat Jiwang, Kata-Kata Hikmah, Mutiara Kata, Ayat Jiwang, Ayat BAgi Pasangan Cair, Madah Cinta

Ayat Romantik 7
Dalam hidup ini, tidak semua yang kita ingini akan kita dapat malah kadangkala kita terpaksa berkorban hati dan perasaan. Apalagi bila melibatkan perasaan orang lain.

Ayat Cinta Dan Ayat Romantik, Ayat Cinta, Ayat Romantik, Ayat Jiwang, Kata-Kata Hikmah, Mutiara Kata, Ayat Jiwang, Ayat BAgi Pasangan Cair, Madah Cinta

Ayat Cinta 8
Benarkah bahawa percintaan itu sesuatu yang indah? Benarkah setiap pencinta akan terus mengingati kekasihnya walaupun kekasih itu tidak ada buat menemaninya setiap waktu ?

Ayat Romantik 9
Terkadang, kita tidak dapat apa yang kita impikan. Lalu, kita menyalahkan takdir kerana terlalu kecewa. Sedangkan, kita tidak sedar, apa yang kita perolehi adalah lebih baik dari apa yang kita harapkan.

Ayat Cinta Dan Ayat Romantik, Ayat Cinta, Ayat Romantik, Ayat Jiwang, Kata-Kata Hikmah, Mutiara Kata, Ayat Jiwang, Ayat BAgi Pasangan Cair, Madah Cinta

Ayat Cinta 10
Sungguh benar bahawa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya. Tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum kita miliki sampai kita mendapatkannya.

Ayat Romantik 11
Kadang-kadang Tuhan turunkan petir dan kilat, kita menangis mencari di mana hilangnya matahari, rupa-rupanya Tuhan hendak beri kita pelangi.

Ayat Cinta Dan Ayat Romantik, Ayat Cinta, Ayat Romantik, Ayat Jiwang, Kata-Kata Hikmah, Mutiara Kata, Ayat Jiwang, Ayat BAgi Pasangan Cair, Madah Cinta

Ayat Cinta 12
Dan benarlah kata orang itu cinta itu buta. Cinta itu tidak memerlukan cahaya matahari untuk menyuluh jalan sang pencinta itu walaupun jalan itu amat sukar dan berliku. Cahaya hati dan perasaan sudah cukup untuk menerangi segalanya.

Ayat-Ayat Jiwang, Kata-kata Hikmah, Mutiara Kata Dan Ayat Motivasi:

Incoming search terms:

The following two tabs change content below.
Merupakan seorang blogger yang gemar berkongsi artikel menarik dari sumber lain sebagai pengajaran dan rujukan pembaca dengan sedikit gubahan ayat dan olahan sendiri disamping menyelitkan artikel berunsur lawak serta kisah benar. Bercita-cita menjadikan fuh.my sebagai blog Informasi terbaik di Malaysia.

Latest posts by Dr Fuh (see all)

Comments

comments

12 thoughts on “Ayat Cinta Dan Ayat Romantik Untuk Pasangan Kekasih”

  1. bee says:

    Kata kata penuh makna… 🙂
    bee recently posted…Silence Day Of Wednesday # 14My Profile

    1. kucinghitam says:

      pompuan suka la ayat2 bunga2 nie hahaha
      kucinghitam recently posted…BINATANG, BUDAK 10 TAHUN DIROGOL 3 ABANG KANDUNG SERTA PAK CIKMy Profile

      1. Atiqa anuar says:

        tak, kata penuh makna tapi dusta belaka. hew hew
        Atiqa anuar recently posted…Wait, Suka seseorang sebab bosan?My Profile

  2. kekasih tak dop… somi ado hu hu hu >..<

    1. kucinghitam says:

      dah kawin tu suruh la laki tulis
      kucinghitam recently posted…BINATANG, BUDAK 10 TAHUN DIROGOL 3 ABANG KANDUNG SERTA PAK CIKMy Profile

  3. Atiqa anuar says:

    ayat paling romantik : saya nak nikahi awak seumur hidup saya dan di syurga awak satu satunya bidadari saya.
    ramai perempuan suka nanti.

  4. diana hafiz says:

    ketika hidupku memberikan seribu alasan untukku menangis,engkau memberiku seribu alasan untukku tersenyum

  5. diana hafiz says:

    aku tak akan meninggalkan mu kerana engkau ialah jiwa dan raga ku .engkau memberikanku setiap detik hidup ku di penuhi dengan cinta dan sayang mu untukku salamanya

  6. diana hafiz says:

    biarlah sakit hati jangan sakit rindu,cintaku hanya buat mu ,biarlah engkau tahu yang aku selalu mencintaimu

  7. diana hafiz says:

    hanya padamu aku berserah

  8. diana hafiz says:

    wei reply la sama ni aku yang duk reply

  9. sya ska dgn ayat jwng ni ada yg sdh ada yg cool dan romantik so sya ska like kat cini klau sya corng leh tk awk tmn kn sya klau rndu awk tlng kol cpya sya hlng indu kt awk ok.sya cbrnrnya bru pts cnta ngan pkwe tu cebb sya tls cm ni sya hrp capa yg bca jngn mrh k klau mrh nnti cpt tua.dn yg bru pts cnta tu jgn lh nangis slalu nnti mta bengkak cam sya so you can enjoy and happy every boddyy

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge